اخبار داغ

خبر خوب برای مردم شهر یاسوج؛

تکمیل جاده‌ای که از شهر به شهدا ختم می‌شود/ دسترسی آسان به بام شهر یاسوج

تکمیل جاده‌ای که از شهر به شهدا ختم می‌شود/ دسترسی آسان به بام شهر یاسوج
جاده دسترسی به شهدای گمنام شهر یاسوج به همت شهرداری تکمیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، شهداهایی زیادی در سطح کشور هستند که هیچ گاه به آغوش خانواده هایشان باز نگشتند، خیلی از این شهدا به اسم شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور از جمله شهرها، دانشگاه ها به خاک سپرده شدند، در خیلی از شهرها وقتی به دنبال زیباترین نقطه شهر بگردید گلزار شهدای گمنام را به شما نشان می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شهر یاسوج نیز از جمله شرهایی است که سال هاست میزان 8 شهید گمنام در بام شهر است، شهدایی که در بلند ترین و  زیباترین نقطه شهر به خاک سپرده شده اند، اما مشکلی که سال های سال وجود داشت و توجهی به آن نمی شد جاده دسترسی و فضای سازی این مقبره شهدا بود.

,

با توجه به اینکه ساماندهی جاده دسترسی و فضاسازی این مکان یک مطالبه عمومی بود، سرانجام بسیج سازندگی سپاه فتح با همکاری شهرداری  و استانداری با همت جهادی وارد میدان شدند و ساماندهی گلزار شهدای گمنام را آغاز کردند.

,

شهرداری یاسوج کار ساخت جاده دسترسی این گلزار مطهر را بر عهده داشت که اکنون کار زیرسازی و آسفالت آن به زیبایی انجام شده است، به سازی، جدول گذاری و آسفالت مسیر امامزاده عبدالله شهر یاسوج تا مقبره شهدای گمنام انجام شده است.

,

شهردار یاسوج گفت: 2هزار متر مربع آسفالت و 500 متر جدول گذاری در این مسیر انجام شده است.

,

در ادامه کلیپ زیبای این مسیر را مشاهده کنید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه