اخبار داغ

یادداشت؛

کمپینی ۲۷ هزار نفری که فقط ۷ نفر حق اظهارنظر در آن را دارند

کمپینی ۲۷ هزار نفری که فقط ۷ نفر حق اظهارنظر در آن را دارند
به تازگی, به اصطلاح کمپینی در بستر فضای مجازی ایجاد شده که به ادعای گردانندگان آن دغدغه آب شرب سنندج را دارند و هدف از تشکیل آن را مطالبه گری و رفع مشکلات آب سنندج از مسئولین مربوطه اعلام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، جالب اینجاست که در این کمپین اجازه تبادل نظر به هیچ یک از اعضا داده نمی شود و فقط ۷ نفر اجازه صحبت کردن و اظهارنظر در خصوص آب شرب سنندج را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

متاسفانه گردانندگان این کمپین سواد کافی فعالیت در فضای مجازی را هم ندارند و "گروه" را "کانال" خطاب می کنند.

,

عجیب تر اینکه از اعضا خواهش می کنند که گروه را ترک نکنند در حالی وقتی در یک گروه مجازی اجازه اظهارنظر به کسی داده نمی شود رغبتی به ماندن در آن محفل باقی نخواهد ماند.

,

این در حالی است که رسانه های رسمی و محلی  به صورت منطقی  موضوع آب شرب سنندج را پیگیری کرده اند و این مهم در فضایی تخصصی به نتیجه ای مطلوب نزدیک می شود.

,

جالب تر اینکه این هیات هفت نفره هیچکدام تخصصی در حوزه آب و منابع آبی نداشته و در سنوات اخیر در هر حادثه اجتماعی و سیاسی در مرکز کردستان سعی می کنند به نوعی خودشان را نشان دهند.

,

اکنون نیز با فشار بر ساکنان شهر سنندج آن ها را مجبور می کنند که در تلفن های همراهشان تمامی مخاطبانشان را به این گروه بسته مجازی دعوت کنند.

,

هر شب شاهد ریزش و رویش چند صد نفر از اعضای این گروه هستیم و معلوم نیست این کمپین به اصطلاح مجازی با لیدرهای معلوم الحال خود در نهایت چه مقصودی را دنبال می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه