اخبار داغ

نماینده شهر بابک در مجلس:

اعتصاب غذا، اعتراض من به گرانی های عامدانه است/ مافیای حزبی اجازه احقاق حق مردم را نمی دهد

اعتصاب غذا، اعتراض من به گرانی های عامدانه است/ مافیای حزبی اجازه احقاق حق مردم را نمی دهد
حسینی قطب آبادی گفت: در شرایط سخت و گرانی های موجود که این گرانی ها هدفمند و هدایت شده توسط عده ای است که نفع آن به جیبشان می رود و کم توجهی دستگاه های مربوطه در این زمینه، بهترین راه اعتراض را اعتصاب غذا دیدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ روز گذشته مصطفی رضا حسینی قطب آبادی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس عنوان کرد که  تحصن و اعتصاب غذای خود را در دفتر کارم در طبقه ششم مجلس برای تأمین خواسته های به حق حوزه های انتخابیه ادامه می دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص تحصن و اعتصاب غذای خود گفت: از صبح گذشته همان گونه که اعلام کرده ام به منظور تلاش جهت احقاق حقوق مردم و حمایت و پاسداری از ارزش های به ویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا این مرز و بوم و در جهت حفظ و حراست از ارزش هایی که کمرنگ شده و احیا حقوق حقه مردم حوزه انتخابیه، بیکاری و روستاهایی که فاقد آب،گاز، برق، راه و … هستند اقدام به این کار کرده ام.

,

در اعتراض به گرانی های هدفمند و هدایت شده تصمیم به اعتصاب غذا گرفتم

, در اعتراض به گرانی های هدفمند و هدایت شده تصمیم به اعتصاب غذا گرفتم, در اعتراض به گرانی های هدفمند و هدایت شده تصمیم به اعتصاب غذا گرفتم,

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط سخت و گرانی های موجود که این گرانی ها هدفمند و هدایت شده توسط عده ای است که نفع آن به جیبشان می رود و کم توجهی دستگاه های مربوطه در این زمینه، بهترین راه را این دانستم که عملی و انقلابی وارد صحنه شوم.

,

وی افزود: همان گونه که مردم به منظور کنار زدن طاغوت در سال ۱۳۵۷ به میدان آمدند و کسی برای آنان دعوت نامه نفرستاد و انقلاب به پیروزی رسید، همان گونه که جوانان ۱۲ و ۱۳ ساله در آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از انقلاب، ولایت و ارزش های کشور تا پای جان ایستادند و شهید شدند، کسی برای آنان دعوت نامه نفرستاد و این احساس تکلیف و وظیفه بود که از کشور دفاع کردند.

,

حسینی قطب آبادی بیان کرد: امروز پس از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی احساس می شود که تمامی بدخواهان و دشمنان این نظام در داخل و خارج از کشور به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها و نادیده گرفتن حقوق مردم و به ویژه طبقات متوسط و ضعیف هستند.

,

عدم تحقق وعده های دولت در ماه های گذشته کار را به اینجا رساند

, عدم تحقق وعده های دولت در ماه های گذشته کار را به اینجا رساند, عدم تحقق وعده های دولت در ماه های گذشته کار را به اینجا رساند,

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم پایه ها و استوانه نظام هستند، اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم آمده ام، وظیفه ام این است که از حقوق مردم دفاع کنم و وارد میدان شوم.

,

وی ادامه داد: در شش ماهه گذشته مکاتبات، مذاکرات، جلسات، طرح سؤال، استیضاح جهت حداقل حقوق مردم در حوزه آب، گاز، راه، برق و … انجام شده؛ اما هیچ توجهی به این مسائل نشده است و به ویژه به قشر ایثارگر توجهی نکرده اند؛ بنابراین اقدام عملی خود را اجرا و آغاز کرده ام.

,

حسینی قطب آبادی تصریح کرد: امروز در دومین روز تحصن و اعتصاب غذا قرار دارم و به فضل الهی این مسئله را ادامه خواهم داد تا زمانی که به حداقل وعده هایی که توسط دولتمردان داده شده است دست یابم؛ چرا که این نظام و انقلاب برای رسیدگی به همین مسائل و توجه به این قشر از مردم بوده است.

,

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از روز گذشته از سوی برخی دستگاه های مربوطه ارتباط گرفته اند و مذاکراتی را صورت داده اند؛  چرا که در ماه های گذشته هم قول و وعده هایی داده اند که کار به اینجا رسیده است؛ بنابراین به آنان اعلام کرده ام که تا اقدام عملی نبینم به وعده های شفاهی که اقداماتی را انجام می دهیم، توجهی ندارم.

,

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروز باید مردانه پای دفاع از ارزش ها و حقوق حقه مردم بیاستیم و یک مقام مسئول یا نباید مسئولیتی را بپذیرد و یا اگر پذیرفت باید آن را با جدیت و دلسوزی دنبال کند.

,

وی با اشاره به اینکه در خصوص تحریم مسائلی را که مطرح می کنند، در برخی موارد به شدت این مسئله را رد می کنم، ابراز کرد: تحریم ممکن است ده درصد در مسائل اشتغالزایی کشور ما تأثیر داشته باشد؛ در صورتی که ما می توانیم از منابعی که خداوند در طبیعت در اختیار ما قرار داده است استفاده کنیم؛ چرا که همه این منابع می تواند سر منشأ استغالزایی در کشور باشد.

,

حسینی قطب آبادی با بیان اینکه دست هایی در میان است و نمی گذارند کار انجام شود، گفت: مسئولانی که نمی توانند، باید کنار روند و کسانی بیاند که می توانند کار انجام دهند؛ در برخی وزارتخانه ها شاهد هستیم که برخی علاقمند نیستند که مشکلات مردم حل شود.

,

مافیای حزبی اجازه تخصیص منافع ملی را نمی دهد

, مافیای حزبی اجازه تخصیص منافع ملی را نمی دهد, مافیای حزبی اجازه تخصیص منافع ملی را نمی دهد,

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  در برخی جاها مافیایی وجود دارد که به دنبال منافع حزبی و گروهی خود هستند و آنان دوست ندارند که منافع و منابع ملی بین تمامی مردم تقسیم شود.

,

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی نهایت سپاسگزارم از آحاد مردم و به ویژه ایثارگران عزیز که از روز گذشته تا به الان با فرستادن پیام، مراجعه به دفتر کارم در حوزه انتخابیه و در شبکه های مجازی اعلام حمایت و همراهی کرده اند که این مسئله نشان می دهد که من حرف دل آنان را زده ام و خواسته به حق آنان را مطرح کرده ام.

,

وی افزود: مردم ما بی نظیرترین مردم در طول تاریخ بشریت و قرن حاضر هستند؛ کسانی که با همه سختی هایی همچون سیل، زلزله، کرونا، جنگ و … ایستاده اند و متحد بوده اند؛ مردمی که در قبال سیاست های غلط دشمنان که با عوامل داخلی قصد ضربه زدن به نظام و ارزش ها را داشته اند، ایستاده اند.

,

حسینی قطب آبادی در پایان خاطر نشان کرد: باید این مردم را آب طلا گرفت و به آنان خدمت کرد و هر مسئولی که کوتاهی کند، همان آن دنیا باید جوابگو باشد و هم این دنیا مورد تنفر مردم قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه