اخبار داغ

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان:

20 هزار بسته بهداشتی رایگان طی روزهای آینده در زنجان توزیع می‌شود

20 هزار بسته بهداشتی رایگان طی روزهای آینده در زنجان توزیع می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: 20 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و ژل و مواد ضدعفونی‌کننده، بسته‌بندی شده و طی روزهای آینده به صورت گسترده و رایگان جهت دسترسی شهروندان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل افزایش شدت بیماری کرونا و جهت دسترسی شهروندان به اقلام بهداشتی، بسته‌های مذکور به صورت عمومی در مناطق محروم و همچنین داخل شهرها توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در آغاز سال تحصیلی جاری گفت: 8 هزار بسته لوازم‌التحریر هر کدام به ارزش 200 هزار تومان در بین دانش‌اموزان نیازمند روستایی و مناطق محروم استان توزیع شد.

,

وی با بیان اینکه تهیه لوازم‌التحریر به صورت مشارکتی است، اظهار داشت: 40 هزار تومان از هزینه‌های هر بسته را گروه‌های مختلف جهادی و خیرین و 160 هزار تومان را ستاد اجرایی، متقبل شده است.

,

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر 30 مورد جهیزیه توسط ستاد در استان تامین شد همچنین 25 مورد نیز با مشارکت موسسه معبر آسمانی، تامین و توزیع شد.

,

وی افزود: در روزهای آینده، توزیع اقلام معیشتی نیز در دستور کار ستاد قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه