اخبار داغ

دبیر نسرا استان بوشهر:

دموکرات‌ها با نقاب منجی برای تحریم بیشتر ملت ایران، خیز برداشته‌اند

دموکرات‌ها با نقاب منجی برای تحریم بیشتر ملت ایران، خیز برداشته‌اند
دلگرم گفت: براساس مستندات ۵۹ % تحریم‌ها علیه ایران توسط حزب دموکرات و ۴۱% آن توسط حزب جمهوری‌خواه اعمال شده است؛ از مجموع ۳۹ قانون و دستور اجرایی که علیه ایران صادر و یا نهادهای ایرانی بر آن اساس در لیست تحریم قرار گرفته‌اند، ۲۳ تحریم توسط روسای جمهور دموکرات اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ امین دلگرم دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به سیاست دولت فعلی آمریکا و استفاده آن از ابزار رسانه، گفت: رسانه ابزاری دو سویه است که می تواند سازنده و مخرب باشد. دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دلیل آگاهی از قدرت بازدارنده نظامی و دفاعی ایران و با توجه به آگاهی از ناتوانی و ضعف خود در جنگ سخت علیه ایران مقتدر، حال برای غلبه بر اعتقادات و تصرف سرزمین اعتقادای ملت شریف ایران و در مرحله بعد تصرف سرزمین خاکی آنها و به استعمار کشاندن این ملت غیور ، به جنگ هیبریدی یا ترکیبی روی آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: گزارشی از اجلاس امنیتی مونیخ در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که در این گزارش، ملزومات یک جنگ هیبریدی(ترکیبی) را هشت مورد عنوان کرده است که این موارد شامل: دیپلماسی، جنگ اطلاعاتی و تبلیغاتی، حمایت از نابسامانی‌ها و شورش‌های محلی، نیروهای نامنظم و چریکی، نیروهای ویژه، نیروهای کلاسیک نظامی، جنگ اقتصادی و حملات سایبری می باشند.

,

دلگرم افزود: در این جنگ، دشمن با تمام توانایی و دار و ندار خود و  تمامی ابزاری که می‌شود از آن به عنوان ابزار جنگی استفاده کرد، برای به زانو درآوردن این ملت بزرگ و استعمار ستیز بکار گرفته است و رسانه یکی از مهمترین وپیچیده ترین و موثر ترین جنگ افزار  در جنگ‌ نرم و جنگ هیبریدی است،  به نوعی رسانه یک سلاح چندکاره با تاثیر پذیری بالا می باشد که اکثر آن موارد هشت‌گانه را می‌شود با رسانه مدیریت کرد.

,

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از عوامل و عناصر آن‌ها در داخل که به عنوان پیاده نظام آن‌ها هستند و رسانه هم در اختیار دارند، زرق و برق دلارهای امریکایی چشم آنها را گرفته و آنها را فریفته است، به انواع مختلف در تلاشند که افکار پلید اربابانشان به ثمر بنشیند، اما کور خوانده اند.

,

دلگرم ادامه داد: چون خداوند متعال در آیه۳۰ سوره مبارکه روم می فرمایند (…لَا یُخْلِفُ اللَّهُ وَعْدَهُ… / …خدا هرگز خلاف وعده نکند…) و در  آیه۵۶/سوره مبارکه مائده فرموده است ( وَمَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ /و هر کس که خدا و رسول و اهل ایمان را ولیّ و فرمانروای خود داند (پیروز است) که تنها لشکر خدا فاتح و غالب خواهد بود  “). و خداوند متعال وعده پیروزی نهایی را به اهل ایمان داده است.

,

مدرس سواد رسانه‌ای در استان بوشهر افزود:  افرادی خود فروخته و سرمست بااستفاده از تکنیک‌های رسانه ای درحال بزک کردن وجه‌ی پلید دموکرات‌ها  و جو بایدن نماینده این حزب در انتخابات امریکا  هستند و با تکنیک‌های رسانه‌ای و اقناع مخاطب خود، می خواهند این باور را در اذهان ملت شریف ما بوجود ‌آورند که مثلاً اگر دموکرات ها رای بیاورند و دولت را در دست بگیرند،  چون سیاست آنها متمایز از جمهوری خواهان یا رئیس جمهور آنها یعنی ترامپ است، پس تحریم ها برداشته می شود و وضع اقتصادی و معیشتی آنها بهتر خواهد شد.

,

وی اذعان کرد: با نگاه کوتاه به گذشته و بررسی دوره هایی که قدرت در دست دموکرات ها بود،  متوجه خواهیم شد که این یک خیال واهی بیش نیست و یا شاید نوعی فرار رو به جلو برای حامیان و افراد خود فروخته و یا مسئولین ناکارآمد باشد زیرا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آمریکای جنایتکار ۳۹ قانون و دستور اجرائی در سطوح مختلف علیه ایران اجرا کرده است که البته اثرات این تحریم ها با یکدیگر برابر نیستند.

,

دلگرم خاطرنشان کرد: براساس مستندات ۵۹ % تحریم ها  علیه ایران در دولت حزب دموکرات و ۴۱% آن توسط حزب جمهوری خواه اعمال شده است. از  مجموع ۳۹ قانون و دستور اجرایی که علیه ایران صادر و یا نهادهای ایرانی بر آن اساس در لیست تحریم قرار گرفته اند، ۲۳ تحریم توسط روسای جمهور دموکرات اجرا شده است که از این ۲۳ تحریم قانون یا دستورات اجرایی سه تحریم توسط جیمی‌کارتر(حزب دموکرات)، پنج تحریم توسط بیل کلینتون(حزب دموکرات)، پانزده تحریم توسط دولت باراک اوباما(حزب دموکرات) بوده است.

,

وی تصریح کرد: بسیاری از تحریم ها برای اولین بار توسط حزب دموکرات‌ها اجرا شده است، در واقع این گونه می‌توان گفت زیرساخت‌های شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم ها در دورانی طراحی و اجرا شده که دموکرات ها بر نظام سیاسی آمریکا حاکم بوده‌اند و یک نکته قابل توجه و تأمل دیگر آنکه در میان دولت‌های دموکرات، دولت اوباما که بایدن در سمت معاونت این دولت قرار داشته، در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ میلادی هم از لحاظ کیفی هم از لحاظ کمی بیشترین و شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کرده اند.

,

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: عده‌ای در تلاش هستند، موضوع را بلعکس نشان دهند که با روی کار آمدن حزب دموکرات به ریاست جو‌بایدن در امریکا، با آن سابقه ای که از آنها گفته شد رویکردها تغییر خواهد کرد. معلوم نیست برخی افراد براساس کدام تحلیل بهتر شدن شرایط موجود اقتصادی را با روی کار آمدن جو‌بایدن محاسبه می کنند.

,

دلگرم گفت: دولت ایالات متحده با کمک مزدوران شان و برخی از ترسوها در داخل وارد یک جنگ هیبریدی و یا ترکیبی شده‌اند و یکی از روشهای آنها این است که سعی دارند با تکنیک‌های رسانه‌ای یعنی اقناع سازی، این باور غلط را در اذهان ملت شریف ایران پدید آورند که کسانیکه بیشترین تحریم های ظالمانه را علیه کشور و ملت سرافراز داشتند اگر حال مسند قدرت را دست بگیرند منجی می‌شوند. ولی دشمن کی منجی شده است آنهم دشمنی که هدفش فقط براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

وی ابراز کرد: برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۱۵ بهمن ماه ۸۱ در دیدار با مسئولان سازمان صدا و سیما فرمودند: اگر بتوانیم در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن یک کار رسانه ای درست انجام بدهیم می‌توانیم این صحنه‌ی باطل را لااقل تا حدودی به صحنه‌ی حق تبدیل کنیم یعنی در افکار عمومی دنیا کار را طوری پیش ببریم که واقعاً وقضیه به عکس شود.

,

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: پس با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با توجه به اینکه رسانه های بزرگ دنیا در دستان دشمن است اگر کار رسانه‌ای هوشمندانه و به‌لحظه انجام بدهیم می‌توانیم شرایط را طوری تغییر بدهیم که مغلوب رسانه‌ای دشمن نشویم.

,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه