اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

۴۱ پروژه در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد

۴۱ پروژه در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج، 41 پروژه مهم محرومیت زدائی در بخش‌های مختلف استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا;اسردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری خود خدمات ارزشمندی را در کشور انجام داده است و امروز بسیج جهان اسلام در برابر جهانخواران شکل گرفته و مقابله می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به اقدامات بسیج استان زنجان در چهار استان کشور در سیل سال گذشته، افزود: بسیجیان استان یش از یک ماه در این مناطق حضور یافته و  امداد رسانی کردند.
,
 
,
این مسئول از اجرای یک هزار و ۸۱۶ پروژه محرومیت زدائی در استان زنجان در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال ۵۰۱ پروژه اجرایی و  ۴۱ پروژه در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان با اشاره به اجرای ۱۹۲ پروژه غیر عمرانی توسط بسیج در استان زنجان، افزود: در رزمایش مواسات و کمک مومنانه ۲۲۰ هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در استان زنجان توزیع شده است.
,
 
,
سردار کرمی خاطرنشان کرد: در قالب رزمایش کمک مومنانه ۱۵۰ سری جهیزیه کامل به نیازمندان اهدا شد و در هفته‌های آینده  نیز جهیزیه توزیع می‌شود.
,
 
,
*توزیع 3 میلیون ماسک از سوی بسیج در استان زنجان 
, *توزیع 3 میلیون ماسک از سوی بسیج در استان زنجان , *توزیع 3 میلیون ماسک از سوی بسیج در استان زنجان ,
 
,
وی از اهدای ۵ هزار بسته لوازم التحریر و ۵۰ هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش مواسات تاکید کرد و گفت: ۱۳هزار و ۵۰۰ نقطه استان زنجان توسط بسیج ضدعفونی  و ۳ میلیون ماسک توزیع شده است.
,
 
,
این مسئول ارزش ریالی کمک مومنانه استان زنجان را ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در طول ۵ سال گذشته ۱۵۰ هزار مترمربع مراکز عام‌المنفعه در استان زنجان احداث شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۶ هزار حلقه صالحین در پایگاههای مقاومت با حضور بسیجیان تشکیل شده است، افزود: ۹۸۵ گروه جهادی در استان زنجان فعالیت می‌کنند.
,
وی با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، گفت: تا کنون ۱۴۲ هزار قطعه عکس،۴۷۹ ساعت مصاحبه و ۳۰ ساعت صوت از عملیات‌ها در استان جمع‌آوری شده است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به استیصال استکبار جهانی در برابر نظام اسلامی، افزود: امروز صدای خرد شدن استکبارجهانی و  صهیونیست‌ها شنیده می‌شود.
,
 
,
سردار کرمی گفت: در ایران برای کنترل بیماری کرونا و رزمایش کمک مومنانه  بدور از مسائل جناحی و سیاسی حول محور ولایت اقدامات برای خدمت به مردم انجام شد.
,
 
,
 *بسیج یادگار امام خمینی (ره ) 
,  *بسیج یادگار امام خمینی (ره ) ,  *بسیج یادگار امام خمینی (ره ) ,
 
,
استاندار زنجان در ادامه این جلسه با تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: بسیج یادگار امام خمینی (ره ) بوده و همواره گوش به فرمان ایشان و مقام معظم رهبری بوده‌اند.
,
 
,
وی با بیان اینکه بسیج امروز تبدیل به فرهنگ شده است و نقش بسیج را هیچ کس نمی‌تواند انکار کند، افزود: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی بوده و به جد از مدیران و بخش خصوصی در این زمینه انتظار دارم.
,
 
,
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از شنبه محدودیت‌های جدید با محوریت شهرها در استان زنجان اجرایی می‌شود و همگان ملزم به رعایت این محدودیت‌ها هستند.
,
 
,
استاندار زنجان بیان داشت: سرعت انتقال ویروس کرونا در حال حاضر بیش از ۹ برابر و انتقال آن خانوادگی شده است و بیش از ۸۵ درصد علت انتقال آن میهمانی‌های خانوادگی و تجمعات بوده است‌.
,
 
,
حقیقی ادامه داد: مراجعه به بیمارستان‌های استان زنجان خانوادگی بوده و این امر نشان دهنده عدم توجه و مراعات مردم نسبت ویروس کرونا است.
,
 
,
وی برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: کارکنان درمان و بهداشت استان در حد اعلی ایثار کرده‌اند و ما باید با رعایت پروتکل‌ها به کادر درمان کمک کنیم.
,
 
,
استاندار زنجان بیان داشت: محدودیت‌های جدید از روز شنبه با جدیت اعمال و با متخلفان برخورد می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه