اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

مدیریت خوب مقابله با کرونا در زندان‌های خراسان‌جنوبی

مدیریت خوب مقابله با کرونا در زندان‌های خراسان‌جنوبی
حجت الاسلام حمیدی گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که شورای قضایی در خراسان جنوبی انجام داده است شاهد کمترین مشکل و چالش در زمینه ابتلا به کرونا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان‌های و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: قوه قضائیه دوران تحولش را آغاز کرده و در دوران ریاست آیت الله رئیسی ماموریت تحول در قوه قضائیه برای این‌که سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی بهتر و با شتاب بیشتری عملیاتی شود و آنچه که زیبنده نظام اسلامی در بخش قضایی است محقق شود، برنامه مدون تحول قوه قضائیه توسط ریاست قوه قضائیه به محضر مقام معظم رهبری تحویل و مورد تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با بیان این‌که این برنامه مدون در قوه قضائیه با شتاب خوبی مدیریت و اجرا می‌شود، افزود: بخش مهمی از این تحول در بخش زندان و زندانبانی است.

,

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی بیان کرد: ماموریت مهمی را سازمان زندان‌ها در این زمینه بر عهده دارد.

,

حجت الاسلام حیمدی عنوان کرد: نگاهی که در نظام اسلامی به زندان و زندانی می‌شود نگاه متفاوتی است و با تمام نگاه‌هایی که امروز در تمام دنیا به زندانی می‌شود تفاوت دارد.

,

وی اظهار کرد: در دنیا زندان محلی برای تحمل کیفر و نگاه، نگاه سزاگرایانه است. اما در فرهنگ دینی ما و نظام جمهوری اسلامی زندان فقط جایی برای تحمل کیفر نیست بلکه زندان ماموریت مهم تری دارد و زندان‌بان مامور بازپروری شخصیت یک انسان، اصلاح و تربیت وی است.

,

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به این‌که نظام اسلامی در این مسیر حرکت می‌کند اما هنوز برای رسیدن به هدف نهایی و نقطه عالی فاصله داریم و برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همکاری همه هستیم و در این خصوص قضات، علما و روحانیون، قوه قضائیه و ... نقش بی بدیلی دارند. 

,

حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: برای رسیدن به نقطه عالی باید تلاش کرد و با برنامه ریزی برای رسیدن به هدف نهایی و اهدافی که مقام معظم رهبری برای زندانی و زندان بانی ترسیم کردند گام برداشت. هر چند که برنامه‌های خوبی مدون شده اما باید در این مسیر حرکت کرد و برای اجرایی شدن برنامه‌ها تلاش کرد.

,

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در استان خراسان جنوبی نیز الحمدلله در بررسی‌هایی که به عمل آمده مشاهده شد فعالیت‌های خوبی در زندان‌های استان در حال انجام است که شامل فعالیت‌های فرهنگی، حرفه آموزی، بارپروری شخصیت زندانی و ... است که جا دارد از تلاش‌های تمام دست اندرکاران در امور زندان‌ها در تمام استان تشکر کرد.

,

وی به اقدامات انجام شده در بحث مقابله با کرونا در امور زندان‌های استان، اشاره کرد و افزود با توجه به وجود تجمعاتی که در زندان‌های شاهد هستیم یکی از نگرانی‌هایی که داشتیم در بحث رعایت موارد بهداشتی در زندان‌ها بود اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که شورای قضایی در استان انجام داده است شاهد کمترین مشکل و چالش در این زمینه بوده و هستیم و این بحث به خوبی در زندان‌ها مدیریت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه