اخبار داغ

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

در هفته بسیج 513 برنامه برگزار می‌شود/ اهدای ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های محروم استان سمنان

در هفته بسیج 513 برنامه برگزار می‌شود/ اهدای ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های محروم استان سمنان
سردار دامغانی گفت: 513 برنامه در قالب چهار هزار و 236 فعالیت در هفته بسیج امسال استان سمنان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار حمید دامغانی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت چهل‌سالگی گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال  متناسب با شرایط ویژه کرونایی برنامه ریزی شده است  و بیشتربرنامه هادرحوزه فضای مجازی است همایش‌ها و گردهمایی‌های حضوری در شهرستان‌های مختلف استان سمنان در برنامه های امسال برگزار نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

 وی گفت: فعالیت‌ها عنوان شده از قبیل  تولیدات فرهنگی و هنری وبرنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، جشنواره‌های  مختلف برای عموم مردم و بسیجیان و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در برخی نقاط پرتردد شهرهای استان سمنان است.

,

دامغانی بیان داشت: بیش از50مسابقه فرهنگی مجازی در هفته بسیج  در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

,

 فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت یکی دیگر برنامه ها برگزاری 10یادواره شهدای مجازی در هفته بسیج است که در سطح استان برگزارمیگردد و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در هر کدام از این یادواره‌ها، حداقل یک هزار نفر می‌توانند به‌صورت مجازی حضور یابند.

,

طرح ثامن با عنوان بصیرت بخشی به بسیجیان در قالب فضای مجازی است که بصیرت‌بخشی به جامعه و مردم و برگزاری نشست‌های بصیرتی مجازی در شهرستان‌ها در قالب فضای مجازی را نیز می باشد.

,

او با بیان اینکه یکی از تغییرات اساسی در رویکردهای بسیج، تحول در ورود به فضای مجازی است و در آینده نیز اخبار بیشتری در این حوزه شنیده خواهد شد گفت: در حوزه اختصاصی فضای رسانه 25پویش استانی وشهرستانی در فضای مجازی انجام خواهد شد که از جمله ترند کردن هشتک من بسیجی ام،پویش مشق صادق و... در قالب برنامه های مجازی می باشد.

,

از اهدای ۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های محروم استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: فعالیت‌های هفته بسیج در بخش‌های مختلف با حضور عموم مردم و بسیجیان به مرحله اجرا می‌رسد.

,

راه‌اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی به‌صورت مجازی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با عنوان «به تو از دور سلام»، برگزاری رزمایش یکپارچه همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در روز پنجم آذرماه که کمک‌ها در آن به‌صورت تجمیعی بین نیازمندان توزیع می‌شود، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

,

برگزاری بیش از 10هزار برنامه در یک سال گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی

, برگزاری بیش از 10هزار برنامه در یک سال گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی,

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان بیان داشت: ازسال گذشته تا کنون بیش از 10هزار برنامه درعرصه هاوقالب های مختلف در سطح ناحیه های مقاومت بسیج شهرستان های استان با  توجه به محدویت های کرونایی وبا حفظ پروتکل های بهداشتی برگزارشده است.

,

وی گفت :در یکسال گذشته در حوزه فرهنگی وهنری جشنوارهای متعددی در مجموعه بسیج برگزار شد که میتوان به جشنواره های ازقبیل تولیدات فضای مجازی سرو سپید باموضوع کرونا وتجلیل از مدافعان سلامت وشهدای سلامت، جشنواره تولیدات فضای مجازی سرو سرخ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس،جشنواره فیلم کوتاه مقاومت اشاره کرد.

,

حمایت از 70طرح نخبگان در قرارگاه جهاد علمی استان

, حمایت از 70طرح نخبگان در قرارگاه جهاد علمی استان,

دامغانی با شاره به ایجاد قرارگاههای مختلف در استان با ظرفیت وبرنامه های خاص خود گفت: درقرارگاه جهادعلمی برنامه ریزی جدیدی داشته ایم که رویکردمان به سمت مسئله محوری بوده است که حمایت از طرح های نخبگان ودانشجویان رادارد واز ایده هایی که قابلیت ازائه محصول اولیه وتجاری سازی را داشته باشد حمایت می کند که تاکنون 200طرح وایده به سپاه ارسال شده است که 70طرح ان در سطحی بوده است که قابل حمایت بوده است .

,

برنامه ابتکاری جشنواره آینده روشن با محوریت ثبت تجربیات اقشار

, برنامه ابتکاری جشنواره آینده روشن با محوریت ثبت تجربیات اقشار,

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: تجربیات بسیجیان وقرارگاههای مختلف در اتفاقات وعرصه های مختلف از جمله کرونا،سیل های  و.... تحت عنوان جشنواره اینده روشن ثبت خواهد شد که تا بهمن ماه فرصت داشته واختتامیه ان دردهه فجر صورت می پذیرد که تاکون 150فعالیت در دبیر خانه این جشنواره به ثبت رسیده است

,

رونمایی از پهبادساخته شده سپاه استان در هفته بسیج

, رونمایی از پهبادساخته شده سپاه استان در هفته بسیج,

دامغانی گفت: مرکز رشد شهید پازوکی در سمنان راه اندازی شده است که در این مرکز یک واحد پهبادی راه اندازی شده است که احتمالا یکی ازپهبادهای تولید شده استان درهفته بسیج رونمایی شود.

,

رتبه اول کشور با ثبت 98هسته مسئله محوردربسیج دانشجویی

, رتبه اول کشور با ثبت 98هسته مسئله محوردربسیج دانشجویی,

وی گفت: در قرارگاه جهاد علمی در حوزه بسیج دانشجویی با رویکرد مسئله محوری 138 هسته مسئله محور را در سامانه کشوری ثبت کرده ایم از این 138هسته با اعتبار سنجی شده صورت گرفته توسط مرکزیت کشور98هسته مورد تایید کشوری قرار گرفته شده است ازحیث تعداد هسته های ثبت شده بدون تاییددرکشوردر رتبه دوم هستیم ولی از حیث هسته های تایید شده  در کشور در رتبه اول هستیم که دراینده این هسته ها تبدیل به مراکزعلمی می شوند.

,

تثبیت 1500 اشتغال در قرارگاه جهش تولید

, تثبیت 1500 اشتغال در قرارگاه جهش تولید,

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان  با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری اهتمام ویژه در خصوص جهش تولید گفت:قرارگاه جهش تولید سپاه استان با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف از جمله بسیج مهندسین ،و ظرفیت های دیگر ایجاد شده است وبا طرح های مختلف خود همانند عارضه یابی صنعت کارخانه هایی که راکد ویا نیمه راکد هستند با برزسی مشکلات انها از جمله ومشکلات فنی واداری ومالی با حضور متخصصین رفع مشکل می کند که امسال 16 شرکت راکد ونیمه راکد در ان حوزه کمک شده و ومسائل انها حل شده است که این اتفاق  کمک به تثبیت اشتغال می کند در همین اقدامات انجام شده 1500 نفر ثبت اشتغال در قرارگاه جهش تولید با کمک دستگاههای اجرایی دیگر انجام شده است که در این شرایط بسیار حائظ اهمیت است .

,

بسیج معجزه انقلاب بود / بسیج به عنوان موتور محرک و پیش ران جامعه،کشورونظام عمل کرده است

, بسیج معجزه انقلاب بود / بسیج به عنوان موتور محرک و پیش ران جامعه،کشورونظام عمل کرده است,

سردار دامغانی گفت: بسیج چهل سال تجربیات زیادی را در صحنه های مختلف کسب کرده است ودر طول این 40 سال درهرعرصه ای که ورود کرده  به موفقیت هایی زیادی رسیده است.

,

وی ادامه داد: دفاع مقدس تصویر روشن وعینی از بسیج است دراین تفکروفرهنگ، انسان یک موجود مادی نیست که منحصر در مسائل مادی باشددراین فرهنگ وتفکر بسیجی انسان یک موجوده الهی است که دارد تلاش می کند که سعادتمند شود.

,

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دلیل دیگری که بسیج در این چهل سال موفق بوده است ویژگی های منحصر به فرد بسیج است،بسیج هیچ سابقه ای درهیچ نظامی ندارد، بسیج با همه ویژگی هاش منحصر به نظام اسلامیست وجمهوری اسلامیست .

,

وی ادامه داد: ازویژگی های اساسی بسیج که دراین موفقیت ها نقش بی نظیری داشته است مکتبی بودن والهی بودن بسیج است

,

دامغانی یکی از ویژگی ممتاز دیگر بسیج راجهادی بودن آن دانست وگفت: بسیج درهرجایی وهر صحنه ای که مورد نیازنظام وانقلاب باشدباروحیه جهادی ورود پیدا می کند .

,

او گفت: ویژگی بعدی پویایی، رشد، شادابی وانعطاف پذیری بسیج است ودرمجموع بسیج دراین چند سال به عنوان موتور محرک و پیش ران جامعه،کشورونظام عمل کرده ودرصحنه هایی که نیاز بوده جهت پیشرفت ورشد وتوسعه نظام وکشور حرکت کرده است.

,

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان بیان داشت: امروز بسیج به قدرت نرم اصلی جمهوری اسلامی تبدیل شده است، امروز بسیج فرمول غلبه جمهوری اسلامی برهمه دشمنان وبرهمه مشکلات است.

,

او گفت: رمزماندگاری اصلی این نظام وانقلاب بسیج است که در ضمن فرمان ولایت فقیه درکشورعمل میکند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه