اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان:

ابلاغیه‌ای در خصوص افزایش قیمت لاستیک در زنجان نداشتیم

ابلاغیه‌ای در خصوص افزایش قیمت لاستیک در زنجان نداشتیم
فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به حرف و حدیث‌های موجود در خصوص افزایش قیمت لاستیک گفت: ابلاغیه‌ای در خصوص افزایش قیمت لاستیک نداشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه توزیع روغن در استان زنجان ادامه دارد اظهار کرد: حدود 450 تن روغن سهمیه استان توسط سه مباشر به استان زنجان وارد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه روغن سهمیه‌ای از همدان، خوزستان و مازندران وارد استان زنجان می‌شود عنوان کرد: روغن‌ وارداتی با نظارت کامل توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بین مردم توزیع می‌شود.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان 10 تن محموله روغن از آمل با استفاده از ماشین‌های سپاه وارد استان شد افزود: 20 تن نیز صبح امروز با استفاده از خودروهای راهداری به زنجان وارد می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه 650 تن روغن تولیدی روغن نباتی جهان در حال توزیع است و حدود 25 تا 30 تن تولید روزانه این کارخانه ذخیره می‌شود تا در روند توزیع قرار گیرد افزود: 450 تن سهمیه کشوری هم به این میزان اضافه می‌شود.

,

فغفوری عنوان کرد: برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز سهیمه کشوری دارند و توزیع روغن را انجام می‌دهند که هر کدام حدود 50 تا 60 تن روغن به استان وارد می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه امروز تقریبا هیچ شکایتی در خصوص کمبود روغن در بازار وجود ندارد عنوان کرد: در حال حاضر تقریبا بازار روغن از التهاب افتاده است.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان در مورد افزایش قیمت لاستیک در استان زنجان عنوان کرد: در این مورد چیزی به ما اعلام نشده است.

,

فغفوری با بیان اینکه واردات مواد اولیه لاستیک، تولید، فروش آن به صورت سامانه‌ای شود افزود: با این روش روند تولید تا توزیع لاستیک در بازار قابل رصد می‌شود.

,

وی با بیان اینکه مسئولان کشوری معتقد هستند در ایران سیستم توزیع معیوب است و این موضوع باعث می‌شود گرانفروشی‌ها اتفاق بیفتد افزود: توزیع لاستیک در حوزه حمل و نقل‌های عمومی متفاوت‌تر خواهد بود.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه افزایش 60 درصد قیمت لاستیک مربوط به ابتدای امسال است ابراز کرد: بحث افزایش 30 درصدی لاستیک وجود داشت اما این موضوع منتفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه