اخبار داغ

ماجرای رفع مهم ترین نیاز ناوشکن جماران در اصفهان از زبان سردار فدا/ جوانانی که از خروج فرانسوی ها پس از تحریم فرصت ساختند

ماجرای رفع مهم ترین نیاز ناوشکن جماران در اصفهان از زبان سردار فدا/ جوانانی که از خروج فرانسوی ها پس از تحریم فرصت ساختند
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: زمانی که ما در تحریم قرار گرفتیم فرانسوی ها گیربکس را برای ناو جماران ایران ندادند اما در اصفهان و منطقه صنعتی امیرکبیر، گیربکس ناو جماران را تولید کردند و مشکل این ناو را حل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا ظهر امروز در نشست صمیمانه و تجلیل از نخبگان علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان اصفهان اظهار کرد: حادثه 25 آبان سال 60 در کشور بی نظیر است، عملیات محرم 61 در جبهه میانی شروع شد و یک هزار شهید تقدیم انقلاب شد که بیشتر آن متعلق به اصفهان بود؛ ترس از این بود زمانی که شهدا را برای تشیع به اصفهان برده شود، به مردم فشار بیایید و به همین دلیل شهدا را در چند مرحله را تشییع کردند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: پیکر مطهر این شهدا از محله های مختلف شهر اصفهان به گلستان شهدا تشییع و 370 شهید در یک روز در گلستان شهدا خاکسپاری شد؛ جمعیت آنقدر زیاد بود که زمانی که اولین شهیدی که به گلستان شهدا رسید آخرین شهید از در میدان امام (ره) بود.
,
 
,
وی افزود: مردم اصفهان در یک روز 370 شهید را تشییع کردند اما نگذاشتند که خدشه ای به حیثیت و عزت و اقتدارشان وارد شود.
,
 
,
نباید از شکست ها ناامید شوید
, نباید از شکست ها ناامید شوید, نباید از شکست ها ناامید شوید,
 
,
سردار فدا با توضیح اینکه کارهایی زیادی انجام شده نباید از شکست ها ناامید شوید، بیان کرد: شرایط موجود به گونه ای است که برخی تمام تلاش خود را برای رفع کردن مشکلات انجام می دهند و برخی هم نه تنها مشکلی را حل نمی کنند با رانت خواری انگیزه رشد و تعالی و پیشرفت را هم از جوانان می گیرند که از این نارسایی ها ناامید نشوید و بر روی حرف خود بایستد و با یک نه گفتن و اخم کوتاه نیایید.
,
 
,
وی اضافه کرد: دنبال راه اندازی یک کلینیک صنعتی با حضور دانشجویان، اساتید دانشگاه ها، تولید و مصرف کنندگان هستیم که متأسفانه در این زمینه کارشکنی های زیادی انجام شده است؛ به دوستان اعلام کردیم که خدمه شماها می شویم اما این قدم مهم را برای رفع مشکلات صنایع استان بردارید.
,
 
,
رفع مهمترین نیاز ناو جماران در اصفهان
, رفع مهمترین نیاز ناو جماران در اصفهان, رفع مهمترین نیاز ناو جماران در اصفهان,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در خصوص اعتماد به جوانان به خصوص جوانان اصفهان، تصریح کرد: زمانی که ما در تحریم قرار گرفتیم فرانسوی ها گیربکس برای ناو جماران ایران ندادند اما در اصفهان و منطقه صنعتی امیرکبیر، گیربکس ناو جماران را تولید کردند و مشکل این ناو حل شد.
,
 
,
وی تأکید کرد: متأسفانه این کار مهم در کشور رسانه ای نشد و کسی نمی داند که چگونه مهم ترین نیاز کشور در اصفهان رفع شد.
,
 
,
علم و فرهنگ پایداری و تأثیرگذاری حکومت ها را دو چندان می کند
, علم و فرهنگ پایداری و تأثیرگذاری حکومت ها را دو چندان می کند, علم و فرهنگ پایداری و تأثیرگذاری حکومت ها را دو چندان می کند,
 
,
سردار فدا خاطر نشان کرد: هر جایی می تواند حکومت تشکیل داد، اما دو مسئله علم و فرهنگ این حکومت را پایدار و تأثیرگذاری آن را دو چندان می کند؛ غربی ها به دلیل این عمل ما را عقب نگه داشتند و سیطره خود را در دنیا گسترش می دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه ابتدای انقلاب اگر نمره علمی غربی ها 60 بود امروز به 80 رسیده اما نمره علمی و پیشرفت اما پنج بود امروز به 50 رسیده است، ادامه داد: جهش علمی ما فوق العاده بوده است و این افتخار هم  به دلیل توانمندی شما جوانان و اعتماد به ظرفیت های دورنی است؛ اگر این وابستگی علمی به خارج از کشور کم شود به واسطه اتکا با داخل، مشکلات را حل می کنیم.
,
 
,
فرهنگ انقلاب در دل منطقه اتفاقات خوبی را رقم زده است
, فرهنگ انقلاب در دل منطقه اتفاقات خوبی را رقم زده است, فرهنگ انقلاب در دل منطقه اتفاقات خوبی را رقم زده است,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به دومین مسئله پایداری و تأثیرگذاری، گفت: تأثیرگذاری فرهنگ از علم بیشتر است و امروز فرهنگ انقلاب، روی پای خود ایستادن و مقاومت در دل منطقه اتفاقات خوبی را رقم زده است؛ روزی جایی که تمام دنیا جمع شدند که جمهوری اسلامی را شکست دهند و روز دیگر هم تمام دنیا قدرت خود را بسیج کردند تا حکومت سوریه را ساقط کنند اما نه تنها موفق نبودند بلکه تحول امروز در منطقه در حال رقم خوردن است.
,
 
,
وی تأکید کرد: متأسفانه این فرهنگ، اتکا و توجه به ظرفیت های به داخل کشور را در بین برخی از مسئولان نداریم و چشم امیدشان علی رغم تمام مشکلات و شکست ها با مذاکره با آن طرف است؛ اداره کشور مانند هشت سال دفاع مقدس باید دست جوانان باشد.
,
 
,
سردار فدا با توضیح اینکه معنای بیانیه گام دوم انقلاب، اداره کشور به دست مردم و جوانان است، بیان کرد: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب می گوید امروز هم مانند زمان دفاع مقدس هر کسی به فراخور توانمندی های خود بخشی در دفاع از نظام و انقلاب نقش ایفا کند.
,
 
,
زمانی که پای صحبت های شما می نشینم امیدوارتر می شوم
, زمانی که پای صحبت های شما می نشینم امیدوارتر می شوم, زمانی که پای صحبت های شما می نشینم امیدوارتر می شوم,
 
,
وی در پایان گفت: خوشحال شدم و که امروز در خدمت شما جوانان بودم و زمانی که پای صحبت های شما می نشینم امیدوارتر می شوم و زمانی که این ظرفیت ها را می بینم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پی می برم که جوان امروز کشور اگر بالاتر از رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیست، پایین تر هم نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه