اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بنیان گذار حقیقی بسیج پیامبر (ص) است/ بسیج خط کش گذاری سیاسی ندارد

بنیان گذار حقیقی بسیج پیامبر (ص) است/ بسیج خط کش گذاری سیاسی ندارد
حسین معروفی گفت:هفته بسیج یک فرصت است؛ ما متولی هستیم و بسیج، بسیج انقلاب اسلامی و برای ملت بزرگ ایران است و بسیج خط کش گذاری سیاسی ندارد که بگوییم بسیج اصلاح طلب و اصولگرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیما استان کرمان با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ، آرمان و مدل مدیریت انقلابی و جهادی است، گفت: اگر مدل مدیریت انقلابی و جهادی را با تبعیت محض از امام، حجت و ولی امر خدا در جامعه ساری و جاری کنیم، یقینا امنیت پایدار خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: زمانی که امنیت پایدار به وجود می آید، آسایش، آرامش و پیشرفت در کشور به وجود خواهد آمد و این فرهنگ، همان فرهنگ جهادی، انقلابی و بصیرتی است.

,

وی افزود: تبعیت محض از ولایت موجب عزت و شرف ملت ایران و آنها انسان هایی می شود که سد بلای ملت ایران می شوند؛ چرا که انقلاب اسلامی با مردم ایران تعریف می شود، مردمی که پای انقلاب خود ایستاده اند و دشمن به منظور مقابله با مردم ما را تحریم می کند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: فرهنگ بسیج برگرفته از بزرگ بسیجی تاریخ بشریت یعنی پیامبر اعظم(ص) است ؛ چرا که بنیان گذار حقیقت و حقیقی بسیج پیامبر (ص) است که بعد از ورود نازنین و پر خیر و برکت ایشان از مکه به مدینه ابتدا حکومت اسلامی را تشکیل دادند و برای بقای حکومت اسلامی بسیج را سازمان دادند.

,

سردار معروفی ابراز کرد: امام نیز بزرگترین نگاهشان در انقلاب اسلامی برگرفته از نگاه حقیقت دین و تشکیل حکومت اسلامی بود که برای بقای آن مجموعه ای را تعریف کردند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که بالاترین و بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است؛ به این معنی که هر چه به مردم خدمت کنیم، مردم امیدوار و دشمن نا امید می شود.

,

وی با تأکید بر اینکه بسیج با فرهنگ عاشورایی بن بست شکن است، ادامه داد: امروز در بسیج 20 میلیون نفر عضو داریم که همه این افراد افتخار می کنند که قاسم سلیمانی و فرزندان شهید سلیمانی هستند که این مسئله یک فکر و جریان است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جغرافیای کشور تعریف نمی شود و فراتر از آن است و جمهوری اسلامی جزی از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تأثیر بسیج را در انصارالله می بینیم و انصارالله یعنی مقابله با تمامی پلیدی ها، زشتی و مقابله با آمریکا، وهابیت و اسرائیل.

,

سردار معروفی افزود: زیبایی بسیج را در سوریه می بینیم که هشت سال سردمداران کفر برای آن سناریو تعریف کردند، زیبایی بسیج را در حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان و در گردان های رزم بسیج فلسطین می بینیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: هر کس در پیکره بسیج جای گیرد، یقینا مصونیت دارد، چرا که عاشورایی و کربلایی می شود، پای حقیقت دین و انسانیت می ایستد و به دنبال اعتلا، رشد، شرف و عزت است و ناموس پرستی نیز در بسیج تعریف می شود که ان برگرفته از عاشورا است.

,

وی با اشاره به فشارهای دشمن، اتفاقات منطقه و ذوق زدگی برخی در کشور بدون تدبیر در سال جاری بیان کرد: هفته بسیج یک فرصت است؛ ما متولی هستیم و بسیج، بسیج انقلاب اسلامی و برای ملت بزرگ ایران است و بسیج خط کش گذاری سیاسی ندارد که بگوییم بسیج اصلاح طلب و اصولگرا است.

,

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه بسیج مانند سپاه فدای انقلاب، مردم و ولایت می شود، خاطر نشان کرد: هفته بسیج، فرصت برجسته کردن خدمات در حوزه اجتماعی است چرا که این مسئله امید به جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه