اخبار داغ

معاون درمان وزارت بهداشت:

مجهزترین و استانداردترین نقاهتگاه کشور مختص به ایلام است/ لزوم الگوگیری از نقاهتگاه سپاه استان

مجهزترین و استانداردترین نقاهتگاه کشور مختص به ایلام است/ لزوم الگوگیری از نقاهتگاه سپاه استان
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مجهز و استانداردترین مرکز نقاهتگاهی کشور مختص به استان ایلام است که لازم است به عنوان الگو و نمونه یک مرکز کامل در سطح ملی مطرح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت صبح امروز ضمن بازدید از نقاهتگاه سپاه امیرالمومنین (ع) شهر ایلام، گفت: به جرات می‌توان گفت مرکز نقاهتگاهی سپاه پاسداران در استان ایلام بهترین، مجهز و استانداردترین مرکز نقاهتگاهی کشور است که لازم است به عنوان الگو و نمونه یک مرکز کامل در سطح ملی مطرح شود و سایر استان‌ها و سازمان‌های همکار وزارت بهداشت از این الگو بهره برداری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
وی افزود: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حوزه بهداشت و درمان و خدمات دهی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها از بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی بزرگ کشور بهتر و چشمگیرتر است.
,
 
,
این مقام مسول ادامه داد: علت فوت بیماران را باید در خارج از دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌ها جستجو کرد نه در داخل آن زیرا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در دورهمی‌ها، مراسمات شادی، عزا و مراجعه دیرهنگام موجب ابتلا و مرگ و میر بیماران می‌شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه