اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس:

نمرات مرحله کشوری ۴۳مین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان اعلام شد

نمرات مرحله کشوری ۴۳مین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان اعلام شد
نمرات متسابقان مرحله کشوری ۴۳مین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس فرهنگی شیرازه؛ حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، گفت: مسابقات بخش آقایان در روز شنبه‌ ۱۷ آبان‌ماه و مسابقات بخش خواهران در روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگی , شیرازه, ؛ حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، گفت: مسابقات بخش آقایان در روز شنبه‌ ۱۷ آبان‌ماه و مسابقات بخش خواهران در روز جمعه ۲۳ آبان‌ماه برگزار شد.,
وی افزود: مسابقات بخش آقایان به‌صورت ضبط تلاوت‌ها در استودیو صدا و سیمای فارس برگزار شد که تلاوت‌ها جهت انجام داوری به تهران ارسال شد و داوری آن‌ها نیز طی روزهای ۸ تا ۱۳ آذرماه سال جاری انجام می‌شود.
,
 
,
موسوی ادامه داد: مسابقات بخش بانوان به‌صورت ویدئو کنفرانس در سالن ثقلین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و با حضور داوران کشوری به شکل آنلاین برگزار شد که نمرات متسابقان در رشته‌های مختلف اعلام شد.
,
 
,
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء، معصومه احمدی حائز نمره ۷۶,۰۶ شد و فاطمه محمدی هم نمره ۸۸.۷۰ را کسب کرد و در رشته حفظ کل، فاطمه ابراهیمی نمره ۹۱.۲۰ و زیبا زارع مؤیدی نمره ۸۹.۱۷ را کسب کردند.
,
 
,
وی اضافه کرد: در رشته قرائت تحقیق، آسیه دهقان نمره ۷۷,۷۸ و در رشته دعاخوانی، فرزانه زارعی نمره ۶۳.۹۱ را کسب کردند و منیره عیدی‌پور، نماینده فارس در رشته قرائت ترتیل نیز به دلیل شیوع کرونا از حضور در این مسابقات انصراف داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه