اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز:

بستر فضای مجازی فرصتی برای پرورش فضایل اخلاقی است

بستر فضای مجازی فرصتی برای پرورش فضایل اخلاقی است
حجت الاسلام لرستانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: بستر فضای مجازی فرصتی برای پرورش فضایل اخلاقی است و می توان از این فضا برای اقدامات مفیدی بهره برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام علی لرستانی در نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی سیاسی بسیج با موضوع نقش مربیان عقیدتی سیاسی در نهادینه سازی خدا محوری، معادباوری وچگونگی پاسخ به شبهات اعتقادی در دوران کرونا، اظهار داشت: ترویج انقلابی گری و جهاد گری، تقویت روحیات معنوی و دشمن‌شناسی، ولایت مداری و ایستادگی و همچنین مقابله با مفاسد و رفع شبهات در فضای حقیقی ومجازی از مهم‌ترین رسالت مربیان عقیدتی سیاسی بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید در راستای بصیرت افزایی مردم وجوانان اقداماتی صورت گیرد و فلسفه وجودی و مسئولیت اصلی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، تأمین سلامت فکری، اخلاقی، عتقادی و سیاسی است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز عنوان کرد: تربیت اسلامی بسیجیان به منظور ایجاد توانایی و آمادگی فکری و معنوی لازم در آنها برای حراست و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

,

حجت الاسلام لرستانی خاطرنشان کرد: فعالیت ها و اقدامات معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی به عنوان یکی از ارکان اساسی برای تحقق بخشیدن به رسالت نمایندگی ولی فقیه در این راستا طراحی شده و هدف از این اقدام، رشد و اعتلای ایمان و معنویت در بسیج است.

,

وی با اشاره به ضرورت کار فرهنگی بیان کرد: لازم است که کار فرهنگی سرلوحه اقدامات قرار گیرد و در راستای خدا محوری، معادباوری  و همچنین بصیرت افزایی جوانان بسیجی بسترسازی صورت گیرد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز گفت: می توان در بستر فضای مجازی به پرورش فضایل اخلاقی و شفاف سازی برای گرایش هر چه بیشتر مردم وجوانان به معنویت و اخلاق اسلامی کمک کرد؛ همه باید تلاش کنند تا نسلی آگاه، هوشیار و مدافع نظام و رهبری تربیت و پرورش شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه