اخبار داغ

امام جمعه موقت ایوان:

مسئولان در پی رفع گرانی‌های بی‌منطق باشند

مسئولان در پی رفع گرانی‌های بی‌منطق باشند
احمدیان امام جمعه موقت ایوان گفت:‌امروز سیستم افسار‌گسیخته گرانی مردم را آزار می‌دهد نمی‌دانم چرا مسئولان با آن برخورد نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام "علی احمدیان"، امام جمعه موقت ایوان در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار با اشاره به وضعیت گرانی در سطح کشور که باعث کوچک شدن سفره مردم گردیده گفت: امروز کرونا ویروس ایران اسلامی را چون دیگر کشورها ی جهان آزار می دهد اما چیزی که بیشتر مردم را اذیت می کند، گرانی و تورم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

احمدیان بیان کرد: امروز سیستم افسار‌گسیخته گرانی مردم را آزار می‌دهد نمی‌دانم چرا مسئولان با آن برخورد نمی‌کند نمی‌دانیم شاید کار از دست دولت خارج شده، به نظر می آید که گرانی غیرقابل کنترل است؛ دولت باید برنامه ریزی صحیحی بکند، چگونه است دولت نمی تواند گرانی را مهار کند.

,

وی تصریح کرد: در بی تدبیری برخی مسئولان که زندگی مردم را اینگونه سخت کرده است.

,

امام جمعه ایوان افزود: امروز کمک های نهادها و خیرین و مردم، مُسَکِنی بر این جریانات گرانی است، دولت باید برای مردم کاری بکند.

,

وی بیان کرد: موادغذایی در داخل کشور تولید می شود، چرا باید آنقدر گران شود که تهیه آن برای مردم سخت شود؛ دولت باید تدبیری بر شکست قیمت ها نماید، محصولات داخلی که نباید گران شود.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه