اخبار داغ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

1000 شغل برای جامعه ایثارگری استان مرکزی ایجاد می‌شود

1000 شغل برای جامعه ایثارگری استان مرکزی ایجاد می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تفاهم‌نامه تأمین یک هزار اشتغال برای جامعه ایثارگری استان مرکزی امروز در استانداری مرکزی منعقد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دقایقی پیش در جریان سفر یک‌روزه به استان مرکزی در بدو ورود به شهر اراک در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس بند «ج» ماده ۸۷ قانون، دولت مکلف است تا پایان برنامه ششم فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد را به استخدام نهادهای دولتی درآورد که مکاتبات لازم با دستگاه‌های مسئول انجام‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

اوحدی بیان کرد: تفاهم‌نامه تأمین یک هزار اشتغال برای جامعه ایثارگری استان مرکزی امروز در استانداری مرکزی منعقد می‌شود و مجموعه مدیریتی این استان نیز نگاه مثبتی در تحقق نهضت اشتغال دارد.

,

وی ادامه داد: استان مرکزی به لحاظ استقرار صنایع مختلف شرایط مطلوب‌تری در تأمین اشتغال فرزندان شاهد نسبت به دیگر استان‌ها دارد که استفاده از این فرصت باید در دستور کار قرار گیرد.

,

معاون رئیس‌جمهور تأمین مسکن جامعه ایثارگری را یکی دیگر از مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و گفت: امروز تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار مسکن این قشر در استان مرکزی منعقد می‌شود.

,

مراسم انعقاد تفاهم‌نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران استان، دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان، حضور در گلزار شهدای اراک و دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران به اراک است.

,

, , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه