اخبار داغ

صدیف بدری:

راه آهن اردبیل _مغان توسط قرارگاه خاتم اجرایی شود

راه آهن اردبیل _مغان توسط قرارگاه خاتم اجرایی شود
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کارهای مطالعاتی راه آهن اردبیل - مغان که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء انجام شده است و انتظار داریم عملیات اجرایی این پروژه نیز توسط قرارگاه انجام گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما، صدیف بدری در نشست مشترک مسوولان و نمایندگان استان اردبیل با سردار سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء در محل استانداری از حضور موثر سپاه در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و درمانی در استان اردبیل قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

عضو کمیسیون عمران مجلس در این نشست افزود: زمان جنگ سپاه طلایه‌دار دفاع از کشور بود و در حوزه سازندگی و پیشرفت کشور نیز سپاه در عرصه های مختلف عمرانی خیلی خوب درخشید.

,

نمانیده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: نزدیک ۵۰ هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم الانبیاء از نهادهای عمومی در کشور ظرفیت این قرارگاه را نشان می دهد و هیچ شرکتی نمی تواند چنین ظرفیتی داشته باشد.

,

 وی تصریح کرد: طی جلساتی که با مسئولان ذیربط برگزار شد  دولت ملزم به پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم شد.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس با تشکر از پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و فرمانده سپاه حضرت عباس اظهار داشت: بزرگراه پارس آباد - مشگین‌شهر از ضرورت های استان بوده و  راه آهن اردبیل - مغان نیز که خود قرارگاه خاتم‌الانبیاء کارهای مطالعاتی آن را به انجام رسانده، انتظار داریم عملیات اجرایی هم توسط قرارگاه انجام گیرد.

,

 بدری با اشاره به ظرفیت درمانی سپاه تاکید کرد: با توجه به احداث بیمارستانی در شهرک کارشناسان اردبیل توسط سپاه این بیمارستان قابلیت تبدیل به بیمارستان ۲۰۰ تختخوابه را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه