اخبار داغ

سید کاظم موسوی:

عمران و سلامت مهمترین پروژه های اجرایی قرارگاه خاتم در اردبیل/ دولت در پرداخت بدهی خود به قرارگاه اهتمام ورزد

عمران و سلامت مهمترین پروژه های اجرایی قرارگاه خاتم در اردبیل/ دولت در پرداخت بدهی خود به قرارگاه اهتمام ورزد
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختوابی ، چهار پل غیر هم سطح، چهاربانده کردن اتوبان های سرچم به اردبیل و مغان، گرمی، جمله پروژه های مهمی است که باید بصورت ویژه توسط قرارگاه خاتم پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، در نشست با قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز با حضور نمایندگان مجلس، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان و استاندار اردبیل در سالن استانداری اردبیل برگزارشد، نمایندگان بر مطالبه پرداخت بدهی قرارگاه خاتم الانبیاء از طریق مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

در این نشست ابتدا سید کاظم موسوی با اشاره به عدم وجود زیرساخت های مناسب در سطح مرکز استان و شهرستان ها اظهار داشت: جاده های استان اردبیل بخصوص جاده پارس اباد_ اردبیل که به جاده مرگ‌ مشهور معروف است همگی نیازمند عزم جدی دولتمردان و عنایت ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء است.

,

و با قدردانی از عملکرد بسیار خوب و پر خیرو برکت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عملکرد قرارگاه خاتم الانبیاء در سطح کشور ستودنی است و انتظار می رود این قرارگاه با عنایت ویژه ای که به ملت ایران و مردم استان اردبیل دارند بتوانند پروژه های خوبی شروع و تحویل مردم شهید پرور استان اردبیل دهند.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختوابی ، چهار پل غیر هم سطح، چهاربانده کردن اتوبان های سرچم به اردبیل و پارس آباد به مغان، گرمی، مشگین شهر و خلخال و کوثر از جمله پروژه های مهمی است که باید بصورت ویژه پرداخت شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه