اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان:

وزیر کشور باید حداقل عرف را برای تعیین استاندار کرمان رعایت می‌کرد/ رفع مشکلات معیشتی مناطق محروم در اولویت باشد

وزیر کشور باید حداقل عرف را برای تعیین استاندار کرمان رعایت می‌کرد/ رفع مشکلات معیشتی مناطق محروم در اولویت باشد
احمد علی مقدم گفت: انتظار می رفت شخص وزیر کشور که دارای تجربه مدیریتی است، حکیمانه تر عمل کرده و حداقل عرف را برای تعیین استانداری پهناورترین استان کشور رعایت می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علی مقدم در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به استعفای محمد جواد فدائی و بیان اینکه ایشان  شخصیت  شایسته، نجیب، متدین، صادق، مردمی، دوست داشتنی و اهل تعامل بود، گفت: استاندار سابق کرمان عنوان کردند که قصد استعفا نداشته اما بنا به مسائلی مصلحت دیدند که استعفا دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: با توجه به مطلب استاندار سابق استان، ظاهرا براثر فشارهای سیاسی مجبور به استعفا شده اند؛ به هر حال ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان، برایشان آرزوی توفیق دارم.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انتصاب استاندار جدید علی زینی وند را به عنوان استاندار کرمان تبریک و ورود وی را به خطه کرمان خیر مقدم عرض می کنم، تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد همدلی و تعامل همه جانبه در بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم نجیب و شهید پروراستان و همچنین در راستای جهش تولید، ایجاد اشتغال، رفع مشکلات اقتصادی، مسائل فرهنگی و پیشرفت و توسعه استان موفق و موید باشند.

,

وزیر کشور باید حداقل عرف را جهت تعیین استاندار پهناورترین استان کشور رعایت می کرد

, وزیر کشور باید حداقل عرف را جهت تعیین استاندار پهناورترین استان کشور رعایت می کرد, وزیر کشور باید حداقل عرف را جهت تعیین استاندار پهناورترین استان کشور رعایت می کرد,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اینکه چنانچه در نحوه انتخاب و انتصاب استاندار جدید استان بی توجهی هایی شده است، هیچ کدام از این بی توجهی ها متوجه شخص ایشان نیست، عنوان کرد: اینکه وزارت کشور در این ارتباط بیانیه ای صادرکرده و اظهار داشته که این انتصاب بر اساس موازین قانونی عمل شده، کاملا صحیح است.

,

وی افزود: تغییرات و انتصاب حق قانونی و مسلم وزیراست؛ اما همان گونه که تاکنون عرف بوده، انتظار می رفت که وزیر کشور در دولت تدبیر و امید که دائما از تعامل سخن می گویند، در این زمینه نیز تعامل داشته باشند و حال این سوال مطرح می شود که وزیر کشور در زمینه تعیین استاندار کرمان چه تعاملی داشته اند؟

,

مقدم با بیان اینکه انتظار می رفت شخص وزیر کشور که دارای تجربه مدیریتی است، حکیمانه تر عمل کرده و حداقل عرف را برای تعیین استانداری پهناورترین استان کشور رعایت می کرد، گفت: به این معنی که در ابتدا نظر حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان را جویا می شدند و یا حداقل به ایشان اطلاع می دادند که چنین انتصابی در شرف اقدام است.

,

گله مندی نمایندگان استان از این اقدام به جا است

, گله مندی نمایندگان استان از این اقدام به جا است , گله مندی نمایندگان استان از این اقدام به جا است,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: آنگونه که شنیده شده است، اصلا نظری از ایشان خواسته نشده و حتی به ایشان در این خصوص اطلاع داده نشده است و اگر این مطلب در مورد بی اطلاعی نماینده ولی فقیه در استان صحت داشته باشد؛ این بی توجهی، غفلت و کج سلیقگی متوجه وزیر کشور است.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: جالب است که این بی توجهی و غفلت در مورد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز رخ داده و اگر نمایندگان استان گله مندی کرده اند، گله آنان به جا است و همانطورکه ریاست مجمع نمایندگان استان عنوان کرد که این گله مندی نمایندگان استان از وزیر کشور است نه شخص آقای زینی وند؛ بنابراین خلاف عرف عمل کردن این انتصاب هیچ ارتباطی به شخص استاندار جدید استان ندارد.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه استاندار جدید استان در جلسه معارفه و شورای اداری و فرماندارن استان برنامه های بسیار خوب و امیدوار کننده خود را اعلام کرده است، تصریح کرد: این مسئله نشان می دهد که نگاه و توجه همه جانبه ایشان به مدیریت استان و در جهت رسیدن به اهداف است و این موضوع امیدوار کننده و قابل تقدیر است.

,

خرسندیم زینی وند توجه جدی به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دارد

, خرسندیم زینی وند توجه جدی به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دارد, خرسندیم زینی وند توجه جدی به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دارد,

وی بیان کرد: اینکه استاندار استان عنوان کرده است که تمام وقت خود را صرف خدمت می کند و برای محقق شدن برنامه های خود تمام ظرفیت های استان را برای خدمت بسیح خواهد کرد و همچنین اینکه بیان کرده است که اساس کار خود را تعامل، خرد، عقلانیت و گذشت از سلایق شخصی به نفع منافع ملی و به نفع توسعه استان عمل می کند، بسیار امیدوارکننده است؛ چرا که اگر ایشان به این صورت عمل کند و جناحی، خطی و سیاسی عمل نکند، قطعا موفق خواهد بود.

,

مقدم عنوان کرد: بسیار خرسندیم که آقای زینی وند در برنامه های خود توجه جدی به اجرائی کردن بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را دارند و امیدواریم که این بیانیه را به عنوان منشور و سند بالا دستی مد نظر قرار دهند.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان ادامه داد: در این عرصه پیشنهاد بنده این است که یک دبیرخانه تشکیل و نظرات صاحب نظران و متخصین در قالب کمیته های مختلف اخذ و جمع بندی شود و دستورالعمل های اجرائی صادر و نظارت دقیق بر اجرای آن را در دستورکارخود قرار دهند و هر سه ماه یک بار گزارش پیشرفت را منعکس کنند.

,

لزوم تدوین مکتب حاج قاسم در حوزه های مختلف جهت سر لوحه قرار گرفتن کار مدیران استان

, لزوم تدوین مکتب حاج قاسم در حوزه های مختلف جهت سر لوحه قرار گرفتن کار مدیران استان, لزوم تدوین مکتب حاج قاسم در حوزه های مختلف جهت سر لوحه قرار گرفتن کار مدیران استان,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: اینکه استاندار به مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده است، خود قابل توجه و خوشحالی نیروهای انقلابی و ولائی استان شد؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مکتب آن شهید بزرگوار باید ترویج شود؛ بنابراین امیدواریم در این زمینه نیز، همانند بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در همه حوزه ها تعریف، تنظیم و تدوین شود و همچنین از آن به عنوان یک دستورالعمل سر لوحه کار مدیران استان قرارگیرد.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با بیان اینکه توجه آقای زینی وند به شرکت های دانش بنیان، نهادهای مردمی، تشکل ها و گروه ها حائز اهمیت است، ابراز کرد: چنانچه استاندار آنها را طرف مشورت خود قرار دهد و به نظرات کارشناسی صاحب نظران در تمامی حوزه ها توجه و تحت تأثیر فضا سازی های سیاسی قرار نگیرد و بدون تعصب جناحی و سیاسی، یقینا موفق عمل می کند.

,

وی گفت: در مورد توسعه و پیشرفت استان اینکه بنای کار استاندار خصوصی سازی شفاف است؛ بسیاری از بخش ها فعال خواهد شد و جهش تولید به معنای واقعی محقق می شود.

,

رفع مشکلات معیشتی مناطق محروم باید در اولویت قرار گیرد

, رفع مشکلات معیشتی مناطق محروم باید در اولویت قرار گیرد, رفع مشکلات معیشتی مناطق محروم باید در اولویت قرار گیرد,

مقدم تأکید کرد: آقای زینی وند برنامه های کلی خود را عنوان کرده اما اولویت های خود را اعلام نکرده است، که بهتر است برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را در 9 ماه باقی مانده این دولت تنظیم کند؛ همچنین پیشنهاد می شود که به وضعیت شیوع بیماری کرونا استان توجه کامل شود تا با تدابیری که اتخاذ می شود، بتوانیم از وضعیت قرمزی که گریبان گیر استان است، خارج شویم که این مسئله نیاز به اجرایی شدن دستورالعمل ها و نظارت قوی دارد.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان اظهار کرد: رفع مشکلات معیشتی مردم و به ویژه مناطق محروم باید در اولویت قرار گیرد؛ چرا که با توجه به ظرفیت های فراوان استان، متأسفانه رتبه کسب و کار در استان قابل قبول نیست؛ بنابراین می طلبد که در این زمینه  تلاش مضاعف صورت گیرد.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه برخی از کارخانجات استان به حالت نیمه تعطیل هستند و یا برخی با راندمان پائین کار می کنند امیدواریم استاندار بتواند با تدبیر جدی و همه جانبه موانع تولید را رفع نماید، عنوان کرد: در سطح بازار، اقلام مورد نیاز مردم متأسفانه هزار نرخ دارند که باید در خصوص کنترل قیمت ها تدابیر جدی اندیشیده شود و نظارت قوی در این زمینه صورت گیرد.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان  با تأکید بر اینکه استان کرمان مادر معادن کشور است و از سوی دیگر این استان چهار فصل است و از نظر کشاورزی اگر به آن توجه شود، بسیاری از مشکلات استان مرتفع خواهد شد، خاطر نشان کرد: موتلفه اسلامی در صورت درخواست در تمامی حوزه ها جهت همکاری و کمک به استاندار جدید آمادگی خود را اعلام می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه