اخبار داغ

پیشنهاد فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) به وزیر بهداشت

سردار فدا: اطلس جغرافیایی محلات برای مقابله با کرونا مشخص شود

سردار فدا: اطلس جغرافیایی محلات برای مقابله با کرونا مشخص شود
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در پیشنهادی به وزیر بهداشت برای مقابله با کرونا گفت: اطلس جغرافیایی محلات باید مشخص باشد که کدام محلات چه وضعیتی دارند تا ما در این زمینه تمرکز را روی محلات حاد بگذاریم و این کار نیاز به امکانات و تجهیزات و اعتبارات لازم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان با بیان اینکه سپاه و بسیج از ابتدای اسفند سال گذشته برای مبارزه با کرونا وارد عمل شده اند، اظهار کرد: بخشی از اقدامات تا ۳۰ مهر و بخشی تا اول آبان ماه انجام شد و اولین استان در تشکیل قرارگاه های محله محور بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه نیروهای بسیجی یک میلیون خانوار را غربالگری کردند، گفت: بخشی از اقدامات بسیج، کمک در جهت آموزش های عمومی و مردمی و فرهنگ سازی ابلاغیه های ستاد کرونا در جامعه و فضای مجازی است.
,
 
,
وی با اشاره به در اختیار گذاشتن مراکز درمانی سپاه به ستاد کرونا، از بستری شدن 85 نقر در بیمارستان آیت الله صدوقی خبرداد و تاکید کرد: اشراف اطلاعاتی در زمینه تولید ماسک به صورت مستمر انجام شده و گشت های اطلاعاتی برای مقابله با قاچاق کالا فعال شدند.
,
 
,
فدا با اشاره به تامین نیروی پزشک داوطلب از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اعزام به مراکز درمانی، اذعان کرد: تنها استانی هستیم که به واسطه تلاش طلاب بسیجی فوتی ها بدون تشریفات شرعی دفن نشده اند و در نیروهای مسلح استان فوتی نداشتیم.
,
 
,
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه بهترین استان در امر کمک های مومنانه هستیم، خاطرنشان کرد: ۷۰۰ هزار بسته معیشتی بالای ۲۵۰ هزار تومن و۶۰۰ سری جهیزیه در مراحل مختلف کمک مومنانه توزیع شده است؛ برای دانش آموزان بی بضاعت استان هم یک هزار و ۱۰۰ تبلت رایگان به کمک خیران توزیع شد.
,
 
,
وی با اشاره به فعال شدن۲۰۰ کارگاه تولید ماسک و به کارگیری سه هزار خانواده های بد سرپرست در این کارگاه ها به همت بسیج، گفت: مهم ترین امکانی که باعث می شود زنجیره انتقال قطع شود این است که تمرکز را روی محله محوری ببریم و برهمین اساس تیم های آموزش همگانی را در استان راه اندازی کردیم.
,
 
,
فدا از فعال سازی تیم های رصد عمومی برای تذکرهای ایجابی خبرداد و افزود: تیم های فضای مجازی بسیج را فعال خواهیم کرد تا در زمینه کرونا آموزش های محله محور انجام دهند.
,
 
,
این فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: قرارگاه حافظان سلامت مجری دستورات ستاد کرونا است و نه سیاست گذار و هم اکنون در حال سازماندهی نیروهای مردمی بوده تا در سه روز آینده اقدامات در سراسر استان شروع شود.
,
 
,
وی در پیشنهادی به وزیر بهداشت گفت: اطلس جغرافیایی محلات باید مشخص باشد که کدام محلات چه وضعیتی دارند تا ما در این زمینه تمرکز را روی محلات حاد بگذاریم و  این کار نیاز به امکانات و تجهیزات و اعتبارات لازم دارد.
,
 
,
فدا با اشاره به آموزش های عمومی زمان جنگ در ادارات و مساجد سطح شهر، تاکید کرد:  درخواست داریم در شرایط قرمز مساجد بسته نشود، برگزاری مراسم و تجمعات ممنوع شود ولی مساجد بسته نشده و محل برگزاری جلسات و اقدامات قرارگاه حافظان سلامت در محلات باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه