اخبار داغ

در جلسه ستاد استانی کرونا مطرح شد؛

استاندار اصفهان: نگران مناطق حاشیه ای در زمان محدودیت ها هستیم

استاندار اصفهان: نگران مناطق حاشیه ای در زمان محدودیت ها هستیم
دادستان اصفهان گفت: تعطیلی ساعت 18 تراکم جمعیت را به قبل از این ساعت می‌آورد که باعث تجمع مردم و شیوع ویروس می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز، عباس رضایی صبح امروز در ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان با بیان اینکه معتقد هستیم اگر در کنار محدودیت تردد، قرنطینه را هم در شهر شدت دهیم، بهتر است، اظهارکرد: به شدت نگران مناطق حاشیه ای هستیم و باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود؛ در وزارت کشور امنیت، معیشت سلامت و … به صورت همزمان مورد توجه است ولی اکنون محور اصلی سلامت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
استاندار اصفهان با بیان اینکه ۵۷ جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار شده است، تصریح کرد:  در استان اصفهان ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش تجهیزات پزشکی ارائه کردیم و ۶۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به کادر درمانی و آموزش پرورش ارائه دادیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه از تولید ۳۵ هزار تولید ماسک در استان به شش میلیون عدد در روز رسیده ایم، گفت: یکی از مسایل تولیدکنندگان ماسک، صادرات است که باید در دستور کار قرار گیرد.
,
 
,
رضایی با بیان اینکه تولید اتانول از ۱۰ هزار لیتر به ۲۰ هزار لیتر در روز رسیده است، خاطرنشان کرد: در حالی که ماشین تولید ماسک تولید می کنیم، از خارج هم وارد می شود و این اعتراض را داریم و آماده هستیم به سایر استان ها هم دستگاه تولید ماسک بدهیم.
,
 
,
مقام ارشد دولت در اصفهان با ابراز نگرانی از تعطیلی دو هفته ای تهران و آغاز سیل مسافرت ها به اصفهان، گفت: اعتبارات درمانی نامتوازن است و استانی نباید بیشتر بگیرد، باید بر اساس حق و حقوق باشد.
,
 
,
وی اذعان کرد: تمام توان ما به این سمت رفته که قطعی آب شرب را نداشته باشیم، ولی یکی از معضلات ما در حال حاضر تامین آب شرب شده است.
,
 
,
رضایی در پایان با درخواست کاهش قیمت ماسک و مواد ضدعفونی کننده، گفت: برخی داروها هنوز تحت پوشش بیمه نیست و این یکی از درخواست های مردم است.
,
 
,
انتقاد دادستان اصفهان از تعطیلی ساعت ۱۸ اصناف
, انتقاد دادستان اصفهان از تعطیلی ساعت ۱۸ اصناف, انتقاد دادستان اصفهان از تعطیلی ساعت ۱۸ اصناف,
 
,
علی اصفهانی هم در این جلسه با اشاره به ضرورت اهمیت به طب سنتی در برابر بیماری کرونا، اظهارکرد: این بیماری فرصتی است برای کسانی که ادعایی در این زمینه دارند تا محک بخورند.
,
 
,
دادستان اصفهان  با بیان اینکه محرز است وقتی تعارض بین سلامت و معیشت است اولویت سلامت است، عنوان کرد: تعطیلی ساعت 18 تراکم جمعیت را به قبل از این ساعت می‌آورد که باعث تجمع مردم و شیوع ویروس می شود.
,
 
,
وی ادامه داد: اگر معیشت و سلامت را روی هم جمع کنیم موثر است، اکثر این کسبه مستاجر هستند و باید اجاره بدهند و این تعطیلی ها استرس زیادی برای این خانواده ها به وجود آمده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه