اخبار داغ

هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ستاد کرونا/ ثبت ۲۱۷ فوتی در یک هفته در اصفهان

هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ستاد کرونا/ ثبت ۲۱۷ فوتی در یک هفته در اصفهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان به تشریح آخرین وضعیت کرونا در شهرستان های اصفهان پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ طاهره چنگیز صبح امروز در ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان با بین اینکه  در استان تاکنون ۲۷۶ هزار تست انجام شده است، اظهار کرد: از ابتدا تمام تست های بخش خصوصی را هم در آمار آورده ایم که از کل تست های انجام شده ۴۳ درصد مثبت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه درصد فوت نسبت به بستری در استان 17 درصد است،عنوان کرد: تعداد فوتی های مثبت در ۲۲ شهرستان تاکنون سه هزار و 90 نفر بوده است که در کل سه درصد جمعیت مبتلایان است.
,
 
,
وی با بیان اینکه، ۱۸ هزار نمونه در هفته گذشته انجام شده که اگر تست های سریع اضافه و دقت آن ها تایید شود کار سرعت می گیرد، تاکید کرد: از شهریورماه امسال  بیش از ۵۰ درصد تست های انجام شده در استان مثبت بوده و و از اطرافیان بدون علامت هم تست می گیریم.
,
 
,
چنگیز ادامه داد: متاسفانه به موازات افزایش تعداد بستری و ابتلا، فوتی ها هم افزایش داشته است که بالاترین فوتی ثبت شده ۲۱۷ فوت در هفته بوده است.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اصفهان چیزی که همه را خسته کرده شیب ملایم افزایش ابتلا است، گفت: پیک دوم و سوم کرونا در اصفهان نداشتیم اما در این بین استراحتی انجام نشده که باعث خستگی و فرسودگی شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه نجف آباد، لنجان، خمینی شهر و فلاورجان وضعیت خوبی ندارند، افرود: خمینی شهر بعد از یک پیک بلند ابتلا، آرامش داشت ولی دوباره با افزایش مبتلایان مواجه شده است به نحوی که حدود ۱۴۰ بیمار بستری در خمینی شهر داریم.
,
 
,
چنگیز در رابطه با وضعیت دیگر شهرستان ها گفت: در اردستان نگران فوتی ها هستیم، گلپایگان و دهاقان روند افزایشی داشته است، شهرضا پیک خیلی بلند داشته و هنوز درگیر است و در شاهین شهر روند افزایشی داشت.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  اذعان کرد: وضعیت فریدن تقریبا آرام است ولی این وضعیت ممکن است ماندگار نباشد، در مبارکه  هم با وجود کنترل مناسب ولی دوباره روند افزایشی داشته است، چادگان افزایشی ملایم داشته و  فریدونشهر نسبتا آرام است؛ شهرستان بویین میاندشت کم جمعیت بوده و موارد محدود دارد که البته قابل توجه است.
,
 
,
وی در پایان گفت: دانش اموزان مثبت کرونایی را هفته به هفته رصد می کنیم و وضعیت  خانواده هایی که مثبت بوده و در خانه دانش آموز دارند هم مورد بررسی قرار می گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه