اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خبر داد؛

پیش بینی ۱۳۹۹ برنامه طی هفته بسیج در خراسان جنوبی/ از اجرای پویش "سلیمانی‌ها" تا آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

پیش بینی ۱۳۹۹ برنامه طی هفته بسیج در خراسان جنوبی/ از اجرای پویش "سلیمانی‌ها" تا آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
هزاری گفت: در هفته بسیج امسال به دلیل چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۱ عنوان سرفصل کلی در قالب ۱۳۹۹ برنامه در بخش های مختلف در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا هزاری معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج ضمن گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: در هفته بسیج امسال به دلیل چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۱ عنوان سرفصل کلی در قالب ۱۳۹۹ برنامه در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان اینکه تنها راه حل مشکلات کنونی کشور روحیه بسیجی است، افزود: هفته بسیج فرصتی است تا روحیه تلاش، پشتکار و ازخودگذشتگی در جامعه نهادینه شود‌‌.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: هفته بسیج امسال از روز جمعه ۳۰ آبان با شعار بسیج پیشرو خدمت و امید آغاز خواهد شد.

,

هزاری عنوان کرد: هفته بسیج امسال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و تغییراتی در اجرای برنامه‌های هفته بسیج امسال وجود دارد.

,

وی با بیان این‌که تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام برنامه‌ها مورد توجه است، اظهار کرد: امسال بسیاری از اجتماعات و جلسات پرشور هفته بسیج برگزار نخواهد شد یا با حداقل نفرات برگزار می‌شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: شاید جمعیت بسیجیان در جلسات امسال کمتر باشد اما شور و شعور بسیجیان در برگزاری برنامه‌های هفته بسیج چند برابر خواهد بود.

,

هزاری خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال دیدار تعدادی از بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با علمای اهل سنت شهرستان درمیان و ... است.

,

وی عنوان کرد: همچنین تقدیر از بسیجیان، برپایی میز خدمت، خدمات پزشکی و درمانی، اعزام گروه‌های جهادی در قالب ۱۵۰ تیم جهادی، طرح اهدا و نذر خون، برگزاری یادواره شهدا از طریق فضای مجازی، مسابقات ورزشی، فرهنگی، علمی و پژوهشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای هفته بسیج است.

,

اجرای ۴۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی

, اجرای ۴۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی, اجرای ۴۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به اجرای ۴۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد پروژه که با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است طی هفته بسیج ۳۷۰ پروژه با ۱۷۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

,

هزاری خاطرنشان کرد: همچنین ۶۰۰ کارگاه اشتغال با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در استان در دست اجرا است که پیش بینی شده در هفته بسیج ۴۵۲ کارگاه با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شود.

,

گام سوم نهضت کمک مومنانه تا سال آینده ادامه دارد

, گام سوم نهضت کمک مومنانه تا سال آینده ادامه دارد, گام سوم نهضت کمک مومنانه تا سال آینده ادامه دارد,

وی به اجرای گام سوم نهضت کمک مومنانه در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه مبارک شعبان سال جاری و جهت کمک به اقشار ضعیف جامعه تاکنون دو گام نهضت کمک مومنانه در چند مرحله برگزار شده و در هفته بسیج نیز گام سوم نهضت کمک مومنانه آغاز و طی چند مرحله تا ماه شعبان سال آینده ادامه خواهد داشت.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی تصریح کرد: در این گام از نهضت کمک مومنانه علاوه بر توزیع بسته‌های کمک معیشت، کارت هدیه، اقلام بهداشتی و ... به مباحثی از جمله اشتغال پایدار، آزادسازی زندانیان غیرعمد، کمک جهیزیه و بسته‌های حمایتی در نظر گرفته شده است.

,

پویش “سلیمانی‌ها”

, پویش “سلیمانی‌ها”, پویش “سلیمانی‌ها”,

هزاری بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج امسال راه‌اندازی پویش "سلیمانی‌ها" است؛ در این پویش که با محوریت مساجد استان انجام خواهد شد هر پایگاه مقاومت و با محوریت مسجد محله در بحث شناسایی و کمک به افراد نیازمند محله، کمک معیشتی به افراد آسیب دیده از کرونا، کمک ضدعفونی منازل بیماران کرونایی، خرید و تهیه مایحتاج زندگی و ...‌ انجام می‌شود.

,

وی افرود: در این پویش تعدادی از بسیجیان، تعدادی بهورز و یک پزشک همکاری می‌کنند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری نشست‌های گفتمانی و روشنگری، انتشار و پخش فیلم‌های ارزشی، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج، افتتاح کارگاه‌های آموزشی، کرسی‌های آزاداندیشی توسط دانشجویان، جلسات انس با قرآن در فضای مجازی، گشت‌های محله‌محور رضویون، شیفت ایثار جهت کمک به تولید، طرح بسیج همگام با کشاورز جهت رونق تولید محصولات کشاورزی، رزمایش و حضور در گروه‌های مجازی استان، جشنواره مجازی جهادگران،  افتتاح خانه نخبگان حوزه علوم انسانی و ... است.

,

هزاری به برگزاری دوره‌های سواد فضای مجازی در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج رسانه، تبلیغات اسلامی و پلیس فتا منعقد شده است.

,

راه‌اندازی ۳۶ کارگاه تولید ماسک، گان و شیلد در خراسان جنوبی

, راه‌اندازی ۳۶ کارگاه تولید ماسک، گان و شیلد در خراسان جنوبی, راه‌اندازی ۳۶ کارگاه تولید ماسک، گان و شیلد در خراسان جنوبی,

وی در خصوص فعالیت جهادگران در بحث مقابله با کرونا، اظهار کرد: در اوایل سال ۳۶ کارگاه تولید ماسک، گان و شیلد در استان فعال شد که در حال حاضر ۱۰ کارگاه فعال است و تاکنون ۶۰۰ هزار ماسک توسط این کارگاه‌ها تولید شده است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در بحث نظارت بر قیمت کالاهای اساسی، گفت: وظیفه نظارت و کنترل قیمت‌ها بر عهده وزارت صمت است اما بسیج به عنوان نیروی کمکی در بحث نظارت اعلام آمادگی کرده و در صورت اعلام نیاز از سوی صمت، بسیج همکاری لازم را خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه