اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

حل مسائل اقتصادی کشور مستلزم اقدام پدافندی مسئولان است

حل مسائل اقتصادی کشور مستلزم اقدام پدافندی مسئولان است
امام جمعه مشهد گفت: همه عرصه های امروز انقلاب اسلامی خاکریز جبهه است و مسائل اقتصادی این روزها سنگی برای انقلاب است که مستلزم عمل پدافندی مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در دیدار با سرپرست اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی اظهار کرد: همه عرصه های امروز انقلاب اسلامی خاک ریز جبهه است ، اگر همه‌ی مدیران پشت خاک ریز باشند این انقلاب با هیچ مشکلی مواجه نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: شما عزیزان  در یک جریانی قرار گرفتید که اگر سنگ از سر راه اسلام و انقلاب اسلامی بردارید موفق خواهید بود . مسائل اقتصادی این روزها سنگی برای انقلاب است که مستلزم عمل پدافندی شما عزیزان است.

,

امام جمعه مشهد گفت: به خاطر عملکرد اشتباه در حفظ ارزش پول ملی خیلی از سودجویان به مشهد مقدس می آیند تا از خرید و فروش ارز سودهای کلان دریافت کنند اما این اقشار آسیب پذیر مشهد هستند که در فشار زیاد معیشت قرار می گیرند و دچار مشکلات اقتصادی فراوان می گردند.

,

وی ضمن تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی ادامه داد : متاسفانه به خاطر شرایط امروز این بیماری بسیاری از کارگرهای روزمزد بیکار شدند و حتی توان تامین وعده های غذایی خود را ندارند.

,

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: امروزه یکی از مشکلات اساسی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ، مشکلات اقتصادی است.

,

وی افزود: در حال حاضر قیمت ارز دچار ثبات نیست، به همین خاطر خیلی از سودجویان اقدام به خرید و فروش کلان اقلام ضروری میکنند و  پولش را به خارج از کشور می برند و برای خود امکانات رفاهی تامین میکنند ولی آن کسی که ضربه سنگینی می خورد مردم عادی هستند که حتی توان پرداخت اجاره خانه خود را ندارند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: میخواستم از شما درخواست کنم روابط بین کارگر و کارآفرین را مدیریت کنید و کارآفرین را در حوزه تولید و کشاورزی تشویق کنید زیرا اگر حوزه تولید و کشاورزی به درستی راه اندازی شود دیگر شاهد مشاغل روزمزدی نخواهیم بود.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان کرد : نگذارید زندگی کارگری ملعبه سیاسیون شود . متاسفانه اقشار کم برخوردار به خاطر شرایط سخت اقتصادی فشار زیادی را تحمل میکنند . انشاالله با همت و غیرت در کنار قشر آسیب پذیر باشید و نگذارید شرایط سخت اقتصادی فشار مضاعفی به او وارد کند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه