اخبار داغ

سردار سعید محمد:

تمرکز قرارگاه خاتم در تکمیل پروژه های مغفول مانده اقتصاد مقاومتی/ توسعه زیرساخت های اردبیل جزو اولویت ها است

تمرکز قرارگاه خاتم در تکمیل پروژه های مغفول مانده اقتصاد مقاومتی/ توسعه زیرساخت های اردبیل جزو اولویت ها است
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: اولویت قرارگاه خاتم در وهله اول خدمت به مردم و تکمیل پروژه های است که در گلوگاه های اقتصاد مقاومتی در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی وکشاورزی و... مغفول مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سعید محمد امروز در حاشیه سفر به اردبیل در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: امروز در سفر به اردبیل مروی بر پروزه های در دست اجرای قرارگاه در استان داشتیم که از پیشرفت خوبی برخوردار بوده  و اکثر عملیات ای اجرایی روبه اتمام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت قرارگاه در توسعه زیرساخت های استان اردبیل تفاهم نامه ای منعقد  و پروژه هایی در کل استان اسان طراحی شده است که امیدواریم به مرحله اجرا برسد.

,

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اشاره به هماهنگی قابل تحسین نمایندگان و مسئولان استان اردبیل گفت: توسعه زیر ساخت های شهری در کل استان بخصوص استان اردبیل جزو برنامه های عمرانی قرارگاه خواهد بود.

,

وی در پاسخ به این سوال که اولویت قرارگاه خاتم در کشور چیست  تصریح کرد: اولویت قرارگاه خاتم در وهله اول خدمت به مردم و تکمیل  پروژه های است که در گلوگاه های اقتصاد مقاومتی در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی وکشاورزی و... مغفول مانده است.

,

وی با اشاره به بدهی دولت به قرارگاه اظهار داشت: بدهی دولت در دست پیگری است و نمایندگان نیز در این رایطه جلساتی با دولتمران  برگزار کرده اند که امیدواریم با پرداخت این بدهی ها دست قرارگاه برای پیشرفت عمرنی کشور باز تر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه