اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

سهم مشارکت کارمندان در پویش "ایران مهربان" ۶۵۰۰ نفر است

سهم مشارکت کارمندان در پویش "ایران مهربان" ۶۵۰۰ نفر است
مجید الهی راد، با اشاره به اینکه تعداد ۳۲ هزار و ۵۹۱ کارمند رسمی و غیررسمی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: هدف‌گذاری بر این اساس است که از این تعداد کارمند ۲۰ درصد آنها شامل ۶ هزار و ۵۱۰ نفر در این طرح مشارکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک ، مجید الهی راد ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) ظهر امروز در ایران مهربان اظهار داشت: پویشی تحت عنوان ایران مهربان با شعار ایران سرزمین مهربانی در کشور با هدف حمایت از ایتام و محسنین نیازمند شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک ,

وی ادامه داد: طرح اکرام ، طرحی انسان دوستانه است که از نیمه دوم سال ۱۳۷۸ با هدف حمایت مادی و معنوی از کودکان یتیم در زمینه های تحصیل، معیشت، درمان در کمیته امداد آغاز و در حال انجام است.

,

الهی راد با اشاره به اینکه  سه هزار و ۱۴۵ یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان قرار دارد، گفت: از این تعداد ۸۳۳ نفر در سنین کمتر از ۱۰ سال ، یک هزار و ۹۵۱ نفر در رده سنی ۱۱ تا ۱۸ سال و ۳۶۱ نفر در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان اینکه دو هزار و ۵۲۵ فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند، افزود: در حال حاضر ۲۰ هزار و ۹۸۴ حامی در سطح استان و خارج استان فرزندان ایتام و محسنین را حمایت می کنند.

,

این مقام مسئول سرانه ای که حامیان در طول ماه پرداخت می کنند را مبلغ ۹۷ هزار و ۶۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: سرانه دریافتی ایتام و‌محسنین در مجموع ۳۶۰ هزار تومان است که توسط حامیان در طول سال برای آنها پرداخت می شود.

,

وی‌خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است که تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی در سطح کشور وجود نداشته باشد و سرانه دریافتی آنها به مبلغ ۷۰۰ هزار تومان ارتقا پیدا کند.

,

الهی راد با اشاره به اینکه براساس آخرین آمار اعلام شده تعداد ۳۲ هزار و ۵۹۱ کارمند رسمی و غیررسمی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد:  هدف‌گذاری بر این اساس است که از این تعداد کارمند ۲۰ درصد آنها شامل ۶ هزار و ۵۱۰ نفر در این طرح مشارکت ایجاد کنیم.

,

وی اضافه کرد : همچنین با حامیان موجود طرح اکرام که پنج‌هزار و ۲۴۳ هستند ارتباط گرفته می شود که حامیان جدید معرفی کنند .

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از تعداد ۲۵ هزار و ۹۸۰ واحد صنفی سطح استان پیش بینی شده است که ۳۲ درصد واحد‌های صنفی شامل هشت هزار و ۳۱۳ حامی در این طرح مشارکت داشته باشند.

,

 الهی راد عنوان داشت : سازوکار طرح اکرام در سایت اکرام بارگذاری شده است متقاضیان حمایت از فرزندان معنوی می‌توانند با ثبت نام در این طرح از طریق روشهای مختلف نسبت به پرداخت مبلغ و حمایت از این کودکان اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه