اخبار داغ

نماینده مردم رشت:

حفظ حق و حقوق کارگران خط قرمز ما است/ نباید بگذاریم پوشش دیگری رقم بخورد

حفظ حق و حقوق کارگران خط قرمز ما است/ نباید بگذاریم پوشش دیگری رقم بخورد
محمدرضا احمدی نماینده رشت با اشاره به اینکه حفظ حق و حقوق کارگران خط قرمز ماست، افزود: اجازه نمی دهیم که هر کسی که ادعای سرمایه گذاری و مدیریت دارد، ورود کند و خدایی ناکرده اتفاق بدی برای استان گیلان و شهرستان رشت رقم بخورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با مشکلات کارخانه های گیلان از جمله عدم ثبات مدیریتی و روی کارآمدن مدیران غیربومی، اظهار کرد: مدیریت استان از جمله شخص استاندار و فرماندار در این مواقع باید به جد وارد شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با مشکلات کارخانه های گیلان از جمله عدم ثبات مدیریتی و روی کارآمدن مدیران غیربومی، اظهار کرد: مدیریت استان از جمله شخص استاندار و فرماندار در این مواقع باید به جد وارد شوند., ۸دی ,

وی با بیان اینکه تغییر تحولات در استان را باید استاندار، فرماندار و مسئولین استان در جریان باشند، گفت: کارگرانی که در این شرکت مشغول هستند نیز از سوء تدبیر آسیب می بینند و بعد این ماجرا با بنده تماس گرفتند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه در رابطه با وضعیت واگذاری کارخانه با دادستان نیز دیدار داشتم، گفت: باید دقت کنیم که چه کسی این شرکت را می خواهد بخرد تا پوشش دیگری اتفاق نیفتد و همت خواهیم کرد که این اتفاق نیفتد.

,

احمدی با اشاره به اینکه حفظ حق و حقوق کارگران خط قرمز ماست، افزود: اجازه نمی دهیم که هر کسی که ادعای سرمایه گذاری و مدیریت دارد، ورود کند و خدایی ناکرده اتفاق بدی برای استان گیلان و شهرستان رشت رقم بخورد.

,

نماینده مردم رشت در مجلس در خصوص واگذاری کارخانه به فرد دارای اهلیت، گفت: باید بدنبال سرمایه گذار باشیم، سرمایه گذاری که امتحان پس داده باشد و مسئولین استان همه باید برای حفظ ظرفیت استان در ایجاد اشتغال و... پای کار باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه