اخبار داغ

مشکل فاضلاب در شهرستان بناب؛

تنگی نفس با فاضلاب!/ معضل شبکه فاضلاب شهرستان بناب پایانی ندارد+تصاویر

تنگی نفس با فاضلاب!/ معضل شبکه فاضلاب شهرستان بناب پایانی ندارد+تصاویر
وضع اسفناک فاضلاب، امید 27 در محله بهشتی در این روزهای کرونایی صدای اهالی را درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، امروزه مشکلات زیادی قریبان گیر مردم شده است که واقعا صبر پیشه کردن و کنار آمدن با سختی ها، کار هر ملتی نیست جز مردم مومن و با فرهنگ ایران اسلامی بویژه مردم با غیرت آذربایجان و بناب سرافراز، که در تمامی صحنه ها حضوری فعال و همدلی داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

با وجود این ها  دور از انصاف می باشد که چنین مردمی را با مشکلات و معضلات درگیر کنیم آن هم در این شرایط بحرانی و تحریمی که وزنه سنگین فشار ها را چند برابر می کند.

,

امروز دوربین انعکاس بناب بنابه درخواست های زیاد از ساکنین محله بهشتی، به سراغ مشکلی از مشکلات اساسی این محله رفته است که شاید مسئولین مربوطه ما، کوچکترین توجه به این امر را داشته باشند در لحظه ی چشم زدن حل خواهد شد و ساکنین نیز با این مشکل دست و پنجه نرم نخواهند کرد تا بلکه مهمتر از این دغدغه ها هست که مردم باید با آن ها بجنگند تا ادامه حیات داشته باشند.

,

دوربین ما برایتان از فوران فاضلاب از وسط کوچه به نمایش در می آورد که هزاران اتفاقات را از جمله شیوع بیماری، به خطر افتادن جان بچه های بازیگوش محله و بدتر از آن بوی نامطبوع موجود در آن را به دنبال دارد.

,

یکی از ساکنین محله در این مورد به خبرنگار ما گفت: در این دربند نزدیک ۲۰۰ خانوار زندگی می کنند که فاضلاب آنها از این مسیر رد می شود و بنابه گرفتگی لوله در انتهای مسیر موجب برگشت فاضلاب و فوران از این نقطه می باشد و کار ما تخلیه این چاله از فاضلاب به قوبی چای، که خودش مشکل اندر مشکل می باشد، شده است، مگر ما نیروی شبکه فاضلاب هستیم؟ نیروی شبکه فاضلاب در  کجا به درد این مردم خواهند خورد؟

,

شهروند دیگری که ساکن آن محله بود، از پر شده منازل  و حیاط شان از لجن گفت؛ که دوربین ما نیز به سراغ منزل وی رفته و شاهد مشکلات آنها شده است که تمامی وسایل موجود را تخلیه کرده بودند و این منزل در لجن زار به سر می برد.

,

ساکنین حرف های زیادی را جهت رساندن به گوش مسئولین به خبرنگار ما سپردند که از جمله آنها عدم پاسخگویی به  این مشکل ساکنین از طرف مسئولین مربوطه می باشد.

,

در پایان تیم خبری انعکاس بناب بنابه رسالت سنگین خویش جهت رساندن صدای مردم، از تمامی مسئولین امر درخواست رسیدگی به این معضل را دارد و امیدواریم نماینده پر تلاش و محبوب شهرستان، شخصا خودشان این مشکل را از مسئول مربوطه پیگیر باشند که دلیل عدم خدمت رسانی به مردم شریف چه چیز می باشد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه