اخبار داغ

طی هفته بسیج انجام می‌شود؛

برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در شهرستان بیرجند/ افتتاح شرکت تعاونی روستای شاخن

برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در شهرستان بیرجند/ افتتاح شرکت تعاونی روستای شاخن
خراسانی اصل فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند گفت: طی هفته بسیج بیش از ۳۰۰ برنامه با ۷۹ محور در شهرستان بیرجند اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خراسانی اصل فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند بعد از ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های هفته بسیج شهرستان بیرجند، اظهار کرد: طی هفته بسیج بیش از ۳۰۰ برنامه با ۷۹ محور در شهرستان بیرجند اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

وی افزود :مهمترین برنامه هفته بسیج سخنرانی مقام معظم رهبری در پنجم آذر ماه است.

,

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج در عرصه‌های سازندگی، افتتاح کارگاه‌های اشتغال‌زایی زود بازده، میز خدمت، همکاری بسیجیان با کادر درمان در بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی بستری هستند، پویش “سلیمانی‌ها”، گام سوم نهضت کمک مومنانه، نذر خون، اهدای جهیزیه، خدمات پزشکی، درمانی، ویزیت رایگان و تامین دارو، اعزام گروه‌های جهادی، برگزاری یادواره شهدا در فضای مجازی، مسابقات علمی پژوهشی، توجه به مباحث درسی دانش آموزان، نشست‌های گفتمانی، روشنگری و بصیرت، برگزاری هیئت‌های اندیشه ورز، فضا سازی محیطی، جلسات انس با قران در فضای مجازی، گشت‌های محله محور و رزمایش سایبری است.

,

خراسانی عنوان کرد: همچنین در هفته بسیج افتتاح تعاونی روستای شاخن جهت فروش محصولات و تولیدات روستایی، برگزاری جشنواره مجازی جهادگران، دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت اشتغال‌های خرد خانگی و ... در شهرستان بیرجند انجام می‌شود.

,

وی به فعالیت‌های جهادگران شهرستان بیرجند اشاره کرد و گفت: جهادگران در بحث احیا و مرمت قنوات، لایه روبی قنوات، احداث استخر، بهسازی و مرمت خانه های نیازمندان، ساخت یک باب منزل مسکونی برای یکی از نیازمندان شهرستان بیرجند، تولید و توزیع ماسک، توزیع مواد ضدعفونی کننده، جذب کمک‌های خیران، تهیه ۴۰ سری جهیزیه در شهرستان بیرجند و ... فعالیت داشتند.

,

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند از همکاری ۱۰۰ نفر از بسیجیان با کادر درمان در بخش‌های کرونایی بیمارستان رازی و ولی عصر(عج) بیرجند خبر داد و افزود: بسیجیان با کمک تفکر و اندیشه‌ای که دارند در تمامی زمینه‌ها در خط اول مبارزه هستند.

,

خراسانی در تشریح طرح "سلیمانی‌ها" که با محوریت مساجد محلات است، اظهار کرد: در این طرح ۱۰ نفر بسیجی به عنوان سلامت یار آموزش دیده، چهار بهورز و یک پزشک قرار است افرادی که در محلات به کرونا مبتلا شده را شناسایی و برای ضدعفونی منازل آنها، خرید و تهیه اقلام زندگی، درمان، نهضت کمک مومنانه و ... همکاری داشته باشند.

,

وی ادامه داد: با توجه به رایزنی با مرکز بهداشت شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای اجرای این طرح، تایید و اجرایی شدن از سوی دانشگاه علوم پزشکی زمان بَر است لذا بسیجیان کار خود را آغاز خواهند کرد و دوستان علوم پزشکی خود را به آنها خواهند رساند.

,

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بیرجند با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال بسیج پیشرو خدمت و امید است، گفت: تشکیل بسیج مستضعفان یکی از مهمترین برنامه های امام خمینی (ره) است.  

,

خراسانی خاطرنشان کرد: بسیج فرد و افراد نیست بلکه یک تفکر و اندیشه است که همیشه در تمامی موارد پیش قدم بوده و خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه