اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان:

۸۵ تخت بیمارستان تامین اجتماعی به بخش کرونا اختصاص یافت

۸۵ تخت بیمارستان تامین اجتماعی به بخش کرونا اختصاص یافت
بهاروند، مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: 85 تخت بیمارستان تامین اجتماعی شامل دو بخش و اورژانس به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین بهاروند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با شیوع کرونا اعلام آمادگی بیمارستان تامین اجتماعی انجام شد که در صورت نیاز از ظرفیت تخت های این مرکز استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در همین راستا با افزایش تعداد بیماران، ابتدا ۱۰ تخت از تامین اجتماعی به بخش کرونا اختصاص داده شده اما با تعداد بالای مبتلایان، تعداد تخت ها به ۸۵ تخت افزایش یافته است.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد: در حال حاضر دو بخش از بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد و همچنین تخت های اورژانس به بستری بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

,

بهاروند عنوان کرد: علاوه بر این ۱۲ تخت تامین اجتماعی در دورود نیز برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و در شهرستان بروجرد اعلام آمادگی در این زمینه صورت گرفته که در صورت نیاز از تخت های بیمارستان تامین اجتماعی استفاده شود.

,

وی بیان کرد: از ابتدای بستری بیماران کرونا در تامین اجتماعی تاکنون حدود هزار بیمار بستری شده اند که هم اکنون از این تعداد بیمار، چهار بیمار در آی سی یو تحت مراقبت قرار دارند.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: با توجه به فصل سرما و شیوع این بیمارس ضروری است تا پروتکل های بهداشتی بیش از هر زمانی رعایت نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه