اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

تلاش بی وقفه اصلاح طلبان برای بزک «جو بایدن»/ رویافروشی روزنامه شرق با استفاده از احساسات ناسیونالیستی

تلاش بی وقفه اصلاح طلبان برای بزک «جو بایدن»/ رویافروشی روزنامه شرق با استفاده از احساسات ناسیونالیستی
روزنامه اصلاح طلب شرق در حوزه بزک دولت جو بایدن به تاکتیک ارزشگذاری مجاورت معنوی رو آورده و با بحث ناسیونالیستی سعی کرده به القاسازی خیالی راهبرد سیاسی خود بپردازد.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلاح طلبان با ذوق زدگی زاید الوصفی این روزها به بزک دولت «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا می پردازند. این جریان سیاسی در طول رقابت انتخاباتی ایالات متحده به طور آشکارا از بایدن حمایت کرد و درواقع به ستاد انتخاباتی این نامزد دموکرات در تهران تبدیل شد و وعده گشایش اقتصادی با حضور بایدن در کاخ سفید را داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همین خبرپراکنی های روزنامه های اصلاح طلب با توصیف های مختلف که اگر بایدن به کاخ سفید راه پیدا کند به برجام باز می گردد و قیمت دلار و اجناس مختلف کاهش می یابد امروز باعث ایجاد رکودی دیگر در بازار رکودزده اقتصادی کشورمان شده است.

,
حدود دو ماه تا حضور رسمی بایدن در کاخ سفید مانده است و بازار اقتصادی و تولیدی کشور دچار رکود انتظاری برای آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا شده است؛ موضوعی که سیاست اصلاح طلبانه منجر آن شده است. آنچه مشخص است منافع اصلاح طلبان به شدت به برجام و سازش با غرب بخصوص آمریکا گره خورده است و متاسفانه این مسئله را به منافع ملی و اقتصاد کشور گره زده است.
, حدود دو ماه تا حضور رسمی بایدن در کاخ سفید مانده است و بازار اقتصادی و تولیدی کشور دچار رکود انتظاری برای آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا شده است؛ موضوعی که سیاست اصلاح طلبانه منجر آن شده است. آنچه مشخص است منافع اصلاح طلبان به شدت به برجام و سازش با غرب بخصوص آمریکا گره خورده است و متاسفانه این مسئله را به منافع ملی و اقتصاد کشور گره زده است., حدود دو ماه تا حضور رسمی بایدن در کاخ سفید مانده است و بازار اقتصادی و تولیدی کشور دچار رکود انتظاری برای آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا شده است؛ موضوعی که سیاست اصلاح طلبانه منجر آن شده است. آنچه مشخص است منافع اصلاح طلبان به شدت به برجام و سازش با غرب بخصوص آمریکا گره خورده است و متاسفانه این مسئله را به منافع ملی و اقتصاد کشور گره زده است.,
 
,
 
,
اخیرا روزنامه اصلاح طلب شرق در حوزه بزک دولت جو بایدن به تاکتیک ارزشگذاری مجاورت معنوی رو آورده و با بحث ناسیونالیستی سعی کرده به القاسازی خیالی راهبرد سیاسی خود بپردازد.
,
 
,
, ,
 
,
این روزنامه نوشت: «تعدادی از بین ایرانی- آمریکایی‌ها در تیم انتقالی کابینه بایدن نیز حضور دارند، افرادی که می‌توانند پتانسیل نهفته‌ای برای کاستن از بار دشمنی میان ایران و آمریکا باشند.»
, این روزنامه نوشت: «تعدادی از بین ایرانی- آمریکایی‌ها در تیم انتقالی کابینه بایدن نیز حضور دارند، افرادی که می‌توانند پتانسیل نهفته‌ای برای کاستن از بار دشمنی میان ایران و آمریکا باشند.», این روزنامه نوشت: «تعدادی از بین ایرانی- آمریکایی‌ها در تیم انتقالی کابینه بایدن نیز حضور دارند، افرادی که می‌توانند پتانسیل نهفته‌ای برای کاستن از بار دشمنی میان ایران و آمریکا باشند.»,
 
,
این روزنامه اصلاح طلب در شهریور ماه امسال نوشته بود: اینکه در نتیجه انتخابات در دو، سه ماه آینده آمریکا چه بلایی سر آمریکا می‌آید، یک موضوع داخلی برای آمریکاست. نکته مهم ، تأثیر انتخابات آمریکا بر ایران و ساختار اقتصادی ایران است. روی‌کارآمدن دموکرات‌ها در آمریکا در سال آینده میلادی به احتمال بسیار زیاد فشار کنونی اقتصادی‌ای را که ترامپ بر ایران وارد کرده، تعدیل خواهد کرد. از جمله این تعدیل‌ها، آزادی هرچند نسبی ایران در زمینه فروش نفت خواهد بود.
,
 
,
, ,
 
,
روزنامه شرق در ادامه تلاش هایش برای بزک بایدن در گفت وگو محمدحسین عادلی کارشناس اقتصادی نوشت: بایدن با داشتن شعار اعاده اعتبار بین‌المللی آمریکا شاید بتواند فرصت مناسبی برای ایران باشد. به نظر من بایدن قبل از هر چیز باید ابتدا به شیوه‌ای عملی اعتماد ایران را برای مذاکره دوباره جلب کند.
, روزنامه شرق در ادامه تلاش هایش برای بزک بایدن در گفت وگو محمدحسین عادلی کارشناس اقتصادی نوشت: بایدن با داشتن شعار اعاده اعتبار بین‌المللی آمریکا شاید بتواند فرصت مناسبی برای ایران باشد. به نظر من بایدن قبل از هر چیز باید ابتدا به شیوه‌ای عملی اعتماد ایران را برای مذاکره دوباره جلب کند., روزنامه شرق در ادامه تلاش هایش برای بزک بایدن در گفت وگو محمدحسین عادلی کارشناس اقتصادی نوشت: بایدن با داشتن شعار اعاده اعتبار بین‌المللی آمریکا شاید بتواند فرصت مناسبی برای ایران باشد. به نظر من بایدن قبل از هر چیز باید ابتدا به شیوه‌ای عملی اعتماد ایران را برای مذاکره دوباره جلب کند.,
 
,
, , ,
 
,
پیشتر روزنامه جمهوری اسلامی نزدیک به اصلاح طلبان و دولت نیز نوشت: «ماجرای انتخابات آمریکا بر تمایل ملتی که با صندوق‌های رأی قهر کرده بود نیز رفته‌رفته تأثیر می‌گذارد و شاید راه باقیمانده تا انتخابات ۱۴۰۰ آنگونه که یک جریان خاص می‌اندیشد آسان و هموار برایشان نباشد و تفکر اینکه با یک انتخابات حداقلی پس از مجلس، ریاست جمهوری را نیز در اختیار بگیرند توهمی بیش نباشد.»
,
 
,
به عبارت دیگر اصلاح طلبان سعی دارند در کمتر از 6 ماه باقیمانده از عمر خود و با توجه به روی کار آمدن دموکرات ها در آمریکا، اینگونه القا کند که ما زبان آمریکا را می فهمیم و می توانیم از آن ها امتیاز بگیریم. این درحالی است که تجربه برجام تقریبا هیچ نشان می دهد که جز اعطای امتیاز و بتن کردن رآکتور اراک از برجام حاصلی برای کشورمان بوجود نیامد و هنوز هم باغ سیب و گلابی های ثمره و باری نداده است. سئوال اساسی اینجاست که آیا کشور دوباره توان معطل شدن در خصوص برجام و مذاکرات هسته ای دیگری دارد؟
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه