اخبار داغ

نماینده مردم گرمی در مجلس:

بهره برداری از سد عمارت تحول بزرگی را در گرمی رقم می زند

بهره برداری از سد عمارت تحول بزرگی را در گرمی رقم می زند
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره برداری از سد عمارت و اجرای پایاب آن در گرمی و سایر شهرستان ها و اجرای تصفیه خانه سد تازه کند، تحولی بزرگ در حوزه آب شرب و توسعه کشاورزی منطقه رخ خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: با بهره برداری از سد عمارت و اجرای پایاب آن در گرمی و سایر شهرستان ها و اجرای تصفیه خانه سد تازه کند، تحولی بزرگ در حوزه آب شرب و توسعه کشاورزی منطقه رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه برای تکمیل سد عمارت ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در این زمینه با تلاش های انجام یافته محل تامین اعتبارات مشخص شده است، افزود: ۱۸ هزار هکتار پایاب سد عمارت که مجلس هشتم برای این شهرستان مطالعه شده بود را اجازه نخواهم داد به جای دیگری برود و بعد از تامین نیازهای شهرستان قطعا سایر مناطق نیز حق بهره مندی از عمارت را دارند.

,

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس به اقدامات انجام یافته برای بهبود شرایط کشاورزان منطقه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته سد سبلان و سد سامبور را سه مرحله بازگشایی کردیم تا مردم استفاده کنند و این اقدام باعث افزایش سود ۱۰۰ درصدی اهالی بهره بردار حاشیه رودخانه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه