اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا:

۵۰ هزار بسته معیشتی در هفته بسیج توزیع می‌شود/ کمک به اشتغالزایی در حوزه صنعت و کشاورزی

۵۰ هزار بسته معیشتی در هفته بسیج توزیع می‌شود/ کمک به اشتغالزایی در حوزه صنعت و کشاورزی
گلمحمدزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: در هفته بسیج مرحله سوم کمک های مومنانه با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، سرهنگ الیاس گلمحمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص هفته بسیج اظهار داشت: امسال هفته بسیج با عنوان بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی نامگذاری شده است و در این هفته با توجه به محدودیت‌ها برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌ها و از طریق فضای مجازی و صداوسیما اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در خصوص فعالیت‌های بسیج در ایام شیوع کرونا گفت: در خصوص خدمات بسیج از اسفند سال گذشته دو مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار و ۴۱ هزار و ۵۱۸ بسته لوازم التحریر و ۸۱ هزار و ۱۸۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و ضدعفونی توزیع شده است، همچنین در سطح استان ۱۲۴ کارگاه تولید ماسک راه اندازی و ماسک رایگان در میان مردم توزیع شد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج ده نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد و ۲۵۲ سری جهیزیه اهدا کرده است، عنوان کرد: مرحله سوم کمک‌های مومنانه هم در هفته بسیج در قالب ۵۰ هزار بسته معیشتی در پایگاه‌های مقاومت و بسیج جمع آوری خواهد شد و در این هفته ۴۶۸سری جهیزیه اهدا و ۲۰۰ واحد مسکونی برای محرومین کلنگ‌زنی خواهد شد.

,

وی اشتغالزایی را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بسیج دانست و ابراز داشت: اشتغال پایدار برای دو هزار و ۲۰۰ نفر با اعتبار ۷۷ میلیارد تومان ایجاد می‌شود، در بحث صنعت و کشاورزی براساس نامگذاری سال رونق تولید ملی وارد کار شده‌ایم و افرادی که خواهان شغل هستند می‌توانند به بسیج سازندگی مراجعه کنند.

,

گلمحمدزاده با بیان اینکه گشت‌های رضویون بسیج در راستای ایجاد امنیت و کاهش جرایم فعالیت می‌کنند، توضیح داد: بسیج با تمام دستگاه‌ها همکاری می‌کند و اگر نیروی انتظامی اعلام نیاز کند بسیج جهت اجرای محدودیت‌ها وارد عمل می‌شود و به‌صورت محله‌ای و منطقه‌ای برای اعمال قرنطینه کمک خواهد کرد.

,

وی دلیل عدم ضدعفونی معابر و اماکن عمومی را دستورالعمل‌های بهداشتی دانست و گفت:به دلیل اعلام کارشناسان در خصوص اینکه ضدعفونی‌ها ممکن است به صورت گسترده تبعاتی داشته باشد این کار را کم کرده‌ایم اما ضدعفونی هوشمند را انجام می‌دهیم، اگر ستاد مبارزه با کرونا دوباره درخواست کند انجام ضدعفونی‌ها دوباره انجام می‌شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشور با اشاره به ۱۷۳ طرح آماده افتتاح یادآورشد: ۲۵ پروژه جز پروژه‌های درون سازمانی سپاه می‌باشد و باقی این پروژه‌هاعام المنفعه و برای توسعه و آبادانی کشور است که هزینه این پروژه‌ها بالغ بر ۳۵۲ میلیارد تومان است.

,

وی در خصوص غربالگری کرونا توسط بسیجیان استان توضیح داد: با توجه به اینکه در دور اول غربالگری‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتیم و رتبه دوم در کشور را کسب کردیم مرحله جدید غربالگری برای شناسایی بیماران مبتلا به کرونا را آغاز خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه