اخبار داغ

در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا:

عزم جدی دستگاه قضایی فهرج در برخورد با ناقضان اصول بهداشتی/ واحدهای صنفی متخلف پلمپ شدند

عزم جدی دستگاه قضایی فهرج در برخورد با ناقضان اصول بهداشتی/ واحدهای صنفی متخلف پلمپ شدند
در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت های جدید، دستگاه قضایی فهرج با همکاری گشت ویژه کرونا اقدام به پلمپ واحدهای صنفی متخلف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان مزیدی رئیس دادگاه عمومی فهرج در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: با توجه به شیوع کرونا و مصوبات ستاد ملی کرونا دستگاه قضایی با جدیت در کارزار مقابله با این ویروس ورود کرده و بدون اغماض با افرادی که تهدید علیه سلامت عامه مردم محسوب شوند برخورد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیان کرد:از ابتدای محدودیت های جدید گشت ویژه کرونا در سطح شهرستان فعال و طی آن واحدهایی که نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بی توجه بودند پلمپ شدند.

,

رئیس حوزه قضایی فهرج با اشاره به استمرار فعالیت گشت ویژه کرونا در راستای برخورد با ناقضان اصول بهداشتی اظهار کرد: سلامت عامه مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با جدیت با افرادی که نسبت به این امر توجه جدی ندارند برخورد می شود.

,

مزیدی در پایان برگزاری مراسمات ختم و عروسی را منوط به اخذ مجوز از مجموعه های تحت امر وزارت بهداشت دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که افراد خلاف قانون و شرع و اخلاق رفتار کنند با آنها طبق دستورالعمل قضایی کشور برخورد قانونی در دستور کار است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه