اخبار داغ

اجرای 67 عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در پارس آباد/ مردم احتکار و گران‌فروشی را به 114 اعلام کنند

اجرای 67 عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در پارس آباد/ مردم احتکار و گران‌فروشی را به 114 اعلام کنند
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد گفت: در طول هفته بسیج بیش از 67 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل اتز سبلان‌ما، سرهنگ پاسدار حسن نوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در طول هفته بسیج بیش از 67 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و وزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در اجرای برنامه‌های حضوری و میدانی گرامیداشت هفته بسیج به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت وجود دارد و عمده برنامه‌های گرامیداشت این هفته در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

,

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد گفت: طرح شهید سردار سلیمانی یکی از طرح ها و برنامه های مهم بسیج در رروزهای آتی است که با همکاری بهداشت و با هدف کاهش و از بین رفتن ویروس منحوس کرونا از جامعه اجرا می شود.

,

سرهنگ نوری با بیان اینکه مردم گزارش‌های احتکار و گران‌فروشی را به اطلاعات سپاه گزارش کنند، گفت: شهروندان عزیز می توانند تمام گزارش‌های گران‌فروشی، احتکار کالا، مفاسد اقتصادی را به سامانه ۱۱۴ اطلاعات سپاه اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه