اخبار داغ

استاندار اردبیل:

سالانه 50 کیلومتر از جاده های اردبیل چهار بانده می شود

سالانه 50 کیلومتر از جاده های اردبیل چهار بانده می شود
استاندار اردبیل گفت: با توجه به حجم عملیات اجرایی در نقاط مختلفاستان، تا به امروز نزدیک ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان چهارخطه شده و هر سال ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر به این میزان افزوده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 300 کیلومتر از جاده های استان اردبیل طی سه سال آینده چهار بانده خواهند شد که ۷۰ درصد از کل جاده‌های استان را شامل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه در سال‌جاری 450 میلیارد تومان اعتبار جاده‌سازی راه‌های اصلی استان بوده است، افزود: خوشبختانه با توجه به حجم عملیات اجرایی در نقاط مختلف، استان اردبیل به یک نقطه امید بخش در ۴ سال آتی می رسد و تا به امروز نزدیک ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان چهارخطه شده و هر سال ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر به این میزان افزوده می شود.

,

استاندار اردبیل گفت: جاده اردبیل ـ سرچم به‌ عنوان یکی از اصلی‌ترین جاده‌های استان در ارتباط با مرکز کشور است و برای پیشگیری از میزان تصادفات و تسریع در تردد نیازمند توسعه و تعریض بوده که بوده که قرار گاه خاتم الانبیا(ص) بخش دیگری از اقدامات خود را در ۴۵ کبلومتر از سمت زنجان به اردبیل آغاز کرد.

,

بهنام جو بیان کرد: علاوه بر این پروژه ها، پروژه گرمی به بیله سوار که از سال گذشته آغاز شده به طول ۵۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان آغاز شده که یکی دیگر از پروژه‌های جاده‌ای قرار گاه خاتم الانبیا در استان اردبیل محسوب می شود.

,

استاندار اردبیل تصریح کرد: در راه‌ها و جاده‌های استان اردبیل فعالیت‌های گسترده‌ای آغاز شده که در شمال استان نیز جاده پارس آباد تا سه راهی مشگین شهر به طول ۴۵ کیلومتر با قراردادی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) احداث می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه