اخبار داغ

معاون راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد

آمادگی 32 راهدارخانه برای فصل سرما در استان زنجان

آمادگی 32 راهدارخانه برای فصل سرما در استان زنجان
جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: 32 راهدارخانه استان زنجان همزمان با اول آذر ماه فعالیت‌های خود را برای انجام عملیات راهداری در زنجان آغاز می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  با اشاره به بارش برف در چند روز گذشته در ارتفاعات استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر با عملیات‌های راهداری انجام شده، همه راه‌های استان زنجان باز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بیشترین بارش برف در گردنه شهرستان طارم اتفاق افتاد که این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای مسافران شد، افزود: اما در حال حاضر تردد در این جاده نیز امکانپذیر است.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: بارش برف در شهرستان طارم نیاز به نمک پاشی بود که با حضور راهداران مشکل حل شده است.
,
 
,
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه با بارش برف بسیاری از مسافران غافلگیر شده و آمادگی لازم را ندارند، افزود: ضروری است برای تردد در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
,
 
,
یوسفی بارش برف در سایر مناطق استان را خفیف عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هیچ راهی در استان نیازمند عملیات راهداری نیست.
,
 
,
وی با اشاره به آمادگی 32 راهدارخانه استان زنجان از اول آذر، گفت: در صورت بارش باران و مسدود شدن راه‌ها عملیات راهداری انجام می‌شود.
,
 
,
این مسئول از به کارگیری 500 نفر عوامل راهداری در راهدارخانه‌های استان زنجان، یادآور شد: با توجه به برودت هوا و احتمال افزایش بارش در ارتفاعات ضروری است مردم در هنگام سفر به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه