اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت شیروان عنوان کرد؛

برگزاری ۴۲۰ ویژه برنامه هفته بسیج در شیروان/ حضور پررنگ بسیجیان در مقابله با بحران کرونا

برگزاری ۴۲۰ ویژه برنامه هفته بسیج در شیروان/ حضور پررنگ بسیجیان در مقابله با بحران کرونا
سرهنگ عباسعلی ریحانی گفت: 420 برنامه فرهنگی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی در قالب 65 عنوان برنامه برای هفته بسیج هدف گذاری و برای اجرا به رده های مختلف بسیج ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک از شیروان، سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان پیش از ظهر امروز در جلسه گرامیداشت و هماهنگی هفته بسیج در محل فرمانداری شیروان اظهار داشت: با تشکیل بسیج در پنجم آذر سال 58 به دستور امام راحل پدیده شگفت آوری بوجود آمد که حراست و حفاظت از انقلاب به خود مردم واگذار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی گفت: امروز خدمات بسیج در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و نظامی و ... نشان از آن دارد که بسیج خاری در چشم نامحرمان است.

,

سرهنگ ریحانی با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج قرار گرفته ایم، افزود: بسیج و بسیجی نیروی کارآمد کشور برای همه میدانهاست و نگاه و تفکر بسیجی در بحران ها التیام بخش درد مردم و مظهر وحدت بین ملت هاست.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان فضاسازی محیطی، دیدار با امام جمعه شهرستان، مسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه ها مقابله با آسیب اجتماعی و سبک زندگی در بستر فضای مجازی، نظارت بر بازار در بحث گرانفروشی و قاچاق کالا با هماهنگی اداره صمت شیروان ، تجلیل از کادر درمان بیمارستان های شهرستان، برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات توسط حوزه بسیج ادارات را از جمله برنامه های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

,

وی ادامه داد: توزیع 41 هزار قرص نان تحت عنوان نان مهربانی در بین نیازمندان، اجرای طرح نذر خون و اهدای خون توسط پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان، شناسایی 50 نفر از بسیجیان داوطلب برای کمک به کادر درمان در بیمارستان ها و نظارت بر بازار، ادارات و کارخانجات برای رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری اداره بهداشت شهرستان از جمله برنامه های شاخص شهرستان در هفته بسیج است.

,

 

,

حضور پررنگ مردم و بسیجیان در بحران کرونا

, حضور پررنگ مردم و بسیجیان در بحران کرونا, حضور پررنگ مردم و بسیجیان در بحران کرونا,

امین رضا مرآتی، فرماندار شیروان در این نشست گفت: بسیج یک نهاد مردمی و اجتماعی است و تشکیل بسیج یک اتفاق بی نظیر بود که در دنیا مانندآن وجود ندارد.

,

وی گفت: قطعا حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی شد و هم اکنون نیز در این زمانه کرونا، مردم و بسیجیان هستند که وارد عرصه شدند و  باید این حضور  ادامه دار باشد چون مقابله با کرونا از حوزه یک وزارتخانه فراتر رفته است و در این شرایط خاص باید مردم و دستگاه های متولی در کنار هم باشند .

,

 

,

تفکر بسیجی ریشه در دین مبین اسلام دارد

, تفکر بسیجی ریشه در دین مبین اسلام دارد, تفکر بسیجی ریشه در دین مبین اسلام دارد,

حجت الاسلام تکمیلی، امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این جلسه گفت: یکی از اقدامات بی سابقه امام (ره) تشکیل بسیجی مردمی بود، بسیجی که تفکر آن ریشه در دین مبین اسلام دارد.

,

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه تکلیف گرا بودن، خستگی ناپذیری، بی منت کار کردن و دنبال نتیجه بودن، از شاخصه های یک بسیجی است، اضافه کرد: مسئولین باید این نگاه بسیجی را داشته باشند و آن را تقویت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه