اخبار داغ

فرمانده بسیج جاسک عنوان کرد؛

توزیع سه هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان

توزیع سه هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان
علی نسب گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند شهرستان جاسک توزیع شد که هر بسته به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها که مردم درگیر بیماری همه گیر کرونا هستند قرار گرفتن در تنگ دستی و تعطیلی مشاغل نیز از جمله مسائلی است که آرامش را از مردم گرفته است، گویا به یک باره سقف آرزهای مردم خراب شده است و مانند زلزله ای ویران گر بر سرآنها آوار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

درک این مسئله که هر فردی برای تامین رزق و روزی خود باید تلاش کند تا بتواند نیازهای ضروزی خود را تامین کند کاملا عیان و مشخص است امامشکل دقیقا از زمانی آغاز می شود که یک خانواده قرار است روزی خود را برسرسفره زندگی خود تقسیم کند.

,

پدری که شغل خود را از دست داده است و نمی تواند تامین روزی کند شرمندگی را به جان می خرد، دانش آموزی که لوازم مدرسه اش کهنه شده است و پاسخگوی نیاز درس نیست خحالت زده در برابر دوستان خود می شود، دانشجویی که شهریه خود را نمی تواند پرداخت کند زیر نگاه های مسئولین درس خواندن و نمره آوردن را از یاد می برد.

,

حالا اما در شهرستان جاسک دفتر روزگار جور دیگری ورق می خورد، آنجا برای هم نوعان خود دل می سوزانند و از اینکه فرزندی با چشم خیس سر بر بالین بگذارد شب را صبح نمی کنند، جاسک در استان هرمزگان قرار دارد و افرادی مومن و خداشناس دست در دست هم برای یاری رساندن به برادر دینی خود از هیچ راهی دریغ نمی کنند.

,

در همین رابطه سرهنگ عبدالله علی نسب فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جاسک اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سه هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند شهرستان جاسک توزیع شد، این بسته‌ها شامل روغن، ماکارونی، حبوبات و کنسرو است که هر بسته  به ارزش ۵۰۰ هزار تومان است.

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جاسک افزود: بسته‌های معیشتی با همکاری ۳۲ قرارگاه تحول محلات شهرستان جاسک بین مردم نیازمند و کم درآمد توزیع شد که توانستیم بخشی از نیازهای مردم این شهرستان را رفع کنیم.

,

علی نسب ادامه داد: بیماری کرونا نتوانست دست های مهربان مردم جاسک را بیمار کند و آنها را از انفاق در راه خدا بازدارد زیرا این مردم روزی خود را از خدا طلب می کنند و می دانند که راضی نگه داشتن همسایه از واجبات دین مبین اسلام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه