اخبار داغ

پیام تبریک ظریف به همتای عمانی

پیام تبریک ظریف به همتای عمانی
وزیر امور خارجه ایران در پیامی به همتای عمانی ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی عمان گفت: اطمینان دارم در پرتو اراده و خواست مقامات دو کشور و با استفاده از ظرفیت های موجود همکاری ها، همواره شاهد تداوم رشد و توسعه روابط در همه زمینه ها خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان،  فرار رسیدن روز ملی این کشور را به وی و دولت و ملت کشور دوست و برادر عمان تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین در پیام تبریک خود آورده است: اطمینان دارم در پرتو اراده و خواست مقامات جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان و با استفاده از ظرفیت های موجود همکاری ها، همواره شاهد تداوم رشد و توسعه روابط فیمابین دو کشور در همه زمینه ها خواهیم بود.
,
 
,
به گزارش فارس، «ابراهیم المعینی» سفیر سلطنت عمان در ایران نیز در پیامی به مناسبت پنجاهمین سالگرد روز ملى عمان "روز نهضت" عنوان کرد: رابطه ایران و عمان رو به رشد و توسعه است
,
 
,
وی افزود: روابط ایران و عمان به طور مداوم در تمام زمینه هاى سیاسى، اقتصادی و فرهنگی و نیز در زمینه‌های همکارى مشترک رو به رشد و توسعه است. 
,
 
,
سفیر عمان عنوان کرد: رشد این روابط با تبادل دیدارها میان مسئولان دو کشور در سطح رسمى به اوج خود رسیده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه