اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی:

۳۳۵۹ نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شدند

۳۳۵۹ نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شدند
علی بیگ زاده گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان 3 هزار و 359 نفر از کارکنان دستگاه های اجرایی به این بیماری مبتلا شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، علیبیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهارکرد: از ابتدای شیوع‌ کرونا تاکنون در استان خراسان شمالی از ۹۱ دستگاه اجرایی استان 3 هزار و 359 نفر از کارکنان دولت به بیماری کوید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد2 هزار و 571 نفر مرد و ۷۸۸ نفر زن بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: همچنین از مجموع کارکنان دولت مبتلا شده به کرونا در استان تاکنون2 هزار و 904 نفر بهبود پیدا کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 293 نفر مرد و ۶۱۱ نفر زن هستند.
بیگ زاده افزود: در حال حاضر ۳۵۰ نفر از کارکنان دولت در استان خراسان شمالی تحت درمان قرار دارند که ۲۶۰ نفر مرد و ۹۰ زن هستند.
این مقام مسئول اضافه کرد: مشاغل حیاتی و ضروری در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز، نارنجی و زرد قرار دارند، در ایام تعطیل اعلام شده از سوی دولت تعطیل نمی شوند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان خراسان شمالی هیچ شهرستان زردی وجود ندارد، گفت: شهرستان های بجنورد، فاروج و اسفراین در وضعیت قرمز هستند و مابقی شهرستان نارنجی هستند .
بیگ زاده با بیان اینکه محدودیت های کاری در دستگاه های اجرایی به استثنا نیروهای مسلح است، اضافه کرد: در شهرستان هابی که در وضعیت قرمز هستند فعالیت ادارات و کارکنان در مشاغل ضروری با نصف ظرفیت و براساس شیفت بندی ها و طبق نظر بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی باید اجرایی شود
وی گفت: همچنین در شهرستان هایی که در وضعیت نارنجی هستند، کارکنان خدمات ضروری با حداکثر یک سوم ظرفیت مشغول به کار می‌شوند ، همچنین حضور کارکنان سایز دستگاه ها تا یک دوم حضور در محل کار مقرر شده است و همچنین ماموریت ها و جلسات غیرضروری باید کنسل شوند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه