اخبار داغ

با حضور رییس سازمان بسیج در بندرعباس صورت گرفت؛

افتتاح 586 پروژه محرومیت زدایی بسیج بصورت ویدئوکنفراس در هرمزگان

افتتاح 586 پروژه محرومیت زدایی بسیج بصورت ویدئوکنفراس در هرمزگان
سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور در سفر به استان هرمزگان، 586پروژه محرومیت زدایی و زیرساختی هرمزگان را بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج کشور در دومین روز از سفر به استان هرمزگان امروز صبح29آبان99، پانصد و 86هزار پروژه محرومیت زدایی و زیرساختی هرمزگان را بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: یکی از کارهای مهم بسیج در استان ها، انجام پروژه های سازندگی و محرومیت زدایی در مناطق محروم است که در هر فصل به بهره برداری می رسند و در فصل حاضر و به مناسبت هفته بسیج در کل، 2887 پروژه در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

,

رییس سازمان بسیج افزود: این پروژه های زیر ساختی شامل تامین آب آشامیدنی، راه روستایی، ساخت مسجد، مدرسه، خانه بهداشت و یا هرگونه نیازی که مناطق محروم داشتندبراساس توافقاتی که ما با دستگاه ها و مردم داشتیم با مشارکت و مردم و پشتیبانی های بسیج و همت گروه های جهادی بسیج در سراسر کشور انجام می شود.

,

سردار سلیمانی ادامه داد: در هرمزگان، پانصد و 86 پروژه امروز بصورت ویدئوکنفرانس در شهرستان های استان به بهره برداری رسید و البته این مسیر تداوم خواهد داشت در فصل آینده هم بقیه پروژه های را افتتاح می کنیم.

,

وی تصریح کرد: در مجموعه امسال بسیج در زیرساخت ها بیش از 10هزار و 500 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی در سراسر کشور اجرا کرده و یا به اجرا خواهد رساند که بیش از 8هزار به بهره برداری رسیده و بقیه پزوژه ها ان شاالله تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

,

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این مراسم اظهار کرد: 586پروژه همزمان بصورت ویدئوکنفرانس در سراسر استان با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مورد بهره برداری قرار گرفت و  افتخار این را داریم سپاه امام سجاد(ع) بعنوان ظرفیتی که در خدمت به مردم و در راستای کاهش آلام و مشکلات مردم از جمله سیل، زلزله و حوادث در کنار مردم باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم در کنار انجام طرح های محرومیت زدایی، پروژه های مختلفی را در حوزه اشتغالزایی و مسائل زیرساختی کشاورزان و مردم عزیزمان در روستاها را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه