اخبار داغ

فرماندار نهبندان :

40 درصد روستاهای شهرستان نهبندان گازرسانی شد

40 درصد روستاهای شهرستان نهبندان گازرسانی شد
بیکی گفت: تاکنون کار گازرسانی به 40 درصد روستاهای شهرستان نهبندان به اتمام رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص وضعیت گازرسانی در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان نهبندان آخرین شهرستان خراسان‌جنوبی است که شبکه گازطبیعی در این شهرستان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: شهرهای نهبندان و شوسف شهریورماه سال 1397 از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و تنها روستایی که در آن سال گازرسانی شد روستای خوانشرف بود.

,

40 درصد روستاهای نهبندان گازرسانی شد/ 140 روستا در حال گازرسانی

, 40 درصد روستاهای نهبندان گازرسانی شد/ 140 روستا در حال گازرسانی, 40 درصد روستاهای نهبندان گازرسانی شد/ 140 روستا در حال گازرسانی,

فرماندار نهبندان بیان کرد: تاکنون کار گازرسانی به 40 درصد روستاهای شهرستان نهبندان به اتمام رسیده است.

,

بیکی عنوان کرد: هم اکنون کار گازرسانی به 140 روستای شهرستان نهبندان در حال انجام است.

,

وی اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که سرعت آن در شهرستان نهبندان خیلی خوب بوده اجرای شبکه گازرسانی در سطح شهرستان است.

,

فرماندار نهبندان گفت: علی‌رغم این‌که گازرسانی به شهرستان نهبندان در سال 97 آغاز شده اما طی این دو سال عمده روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نهبندان در حال گازرسانی است.

,

گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نهبندان تا پایان سال 1400

, گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نهبندان تا پایان سال 1400, گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نهبندان تا پایان سال 1400,

بیکی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال آینده عمده این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار باشند و مشکلی در این حوزه نخواهیم داست.

,

وی خاطرنشان کرد: برای تمام افرادی که در نقاط روستایی زندگی می‌کنند و برای آن‌ها علمک نصب نشده؛ که این موضوع شامل بسیاری از روستاها در سال جاری می‌شود؛ بر اساس دستورالعمل‌های وزارت نفت و شرکت گاز مجاز به استفاده از سوخت مایع هستند.

,

هیچ مشکلی برای تامین سوخت در شهرستان نهبندان نداریم

, هیچ مشکلی برای تامین سوخت در شهرستان نهبندان نداریم, هیچ مشکلی برای تامین سوخت در شهرستان نهبندان نداریم,

فرماندار نهبندان با بیان این‌که هیچ مشکلی برای تامین سوخت در شهرستان نهبندان نداریم، گفت: سوخت به میزان کافی و به تعداد افرادی که مستحق دریافت سوخت مایع و نفت سفید هستند در شهرستان وجود دارد و به میزان نیاز تامین می‌شود.

,

بیکی افزود: با توجه به این‌که دریافت نفت سفید و سوخت مایع منوط به ثبت‌نام الکترونیکی است و این مسئله کشوری است و مختص خراسان‌جنوبی نیست لذا طی ماه‌های گذشته در شهرستان نهبندان در بحث ثبت‌نام مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه با همکاری دهیاری‌ها، شرکت پخش استان، بسیج، هلال احمر و ... کار ثبت‌نام روستائیان انجام شد.

,

وی اظهار کرد: تقریبا کار ثبت‌نام الکترونیکی تمام جمعیت روستایی که مستحق دریافت سوخت بودند انجام شده است.

,

فرماندار شهرستان نهبندان گفت: عده‌ای از شهروندان شهرهای نهبندان و شوسف و روستای خوانشرف که در سال 97 گازرسانی شده و نتوانسته بودند طی این مدت گازرسانی به منازل داشته باشند و طبق مصوبه وزارت نفت افرادی که بیش از 4 ماه از نصب علمک در خانه‌های آنها گذشته و نتوانسته بودند گازرسانی کنند سهمیه سوخت مایع آنها قطع می‌شد از جمله افرادی بودند که برای تامین سوخت مشکل داشتند لذا بر اساس مساعدت‌هایی که شکل گرفت این دسته از شهروندان فقط برای امسال می‌توانند با دادن تعهدنامه در شرکت نفت و گاز فقط برای امسال سوخت مایع دریافت کنند.

,

بیکی ادامه داد: میزان سوخت مایع این افراد برابر میزان سوخت سایر افراد همان 500 لیتر است.

,

وی با بیان این‌که در حال حاضر مردم شهرستان نهبندان برای دریافت سوخت مشکلی ندارند، گفت: به دلیل کمتربودن ضریب نفوذ گاز در نهبندان تقاضا برای سوخت مایع و نفت سفید بیشتر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه