اخبار داغ

اسماعیلی مطرح کرد؛

فقدان همکاری منسجم میان دستگاه‌ها در کاهش هزینه‌های آموزش مجازی

فقدان همکاری منسجم میان دستگاه‌ها در کاهش هزینه‌های آموزش مجازی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: متأسفانه یک همکاری واحد و منسجم میان وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه در بحث توسعه بسترهای لازم در برنامه شاد و ارائه خدمات اینترنتی به صرفه برای خانواده‌ها وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیورز، ولی اسماعیلی، نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه «شاد» اصلاً برنامه موفقی نبود و این موضوع را براساس بازدیدهایی که نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه داشتند و نیز براساس نظر مردم بیان می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیورز, ولی اسماعیلی،,

وی بیان کرد: معلمان و خانواده دانش‌آموزان اغلب ترجیح می‌دهند که از تلگرام و واتس‌اپ برای طرح مطالب درس استفاده کنند تا اینکه برنامه شاد را مورد استفاده قرار دهند.

,

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه خانواده‌ها در این ایام که نیازمند حمایت‌های مالی دولت هستند، هزینه بسیاری را صرف بسته‌های اینترنتی می‌کنند، گفت: دولت بسته‌های معیشتی را برای خانواده‌ها در نظر گرفته که وقتی هزینه اینترنت ماهانه دانش‌آموزان و یا دانشجویان محاسبه می‌شود، مبلغ آن از مبلغ بسته معیشتی‌ای که دولت به خانواده‌ها می‌دهد بیشتر است.

,

اسماعیلی با اشاره به اقدامات نمایندگان مجلس در راستای حل مشکل آموزش مجازی دانش‌آموزان یادآور شد: در این راستا دو اقدام را انجام داده‌ایم. اول اینکه از وزیر ارتباطات درخواست شده تا با در پیش گرفتن اقدامات حمایتی به همه‌گیری و تقویت برنامه شاد مبادرت ورزند و دوم اینکه پیگیر ارائه بسته‌های حمایتی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز سازمان برنامه و بودجه هستیم تا باری از دوش خانواده‌ها برداشته شود.

,

وی به هزینه اپراتورهای تلفن همراه اشاره کرد و گفت: اینکه اپراتورها حاضر نیستند تا هزینه استفاده از شاد را رایگان کنند به بحث سود و زیان آنها بازمی‌گردد؛ یعنی ابتدا دولت باید هزینه مورد نیاز اپراتورها را تأمین کند تا سپس آنها به رایگان کردن ترافیک برنامه شاد اقدام کنند.

,

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: متأسفانه یک همکاری واحد و منسجم میان وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه در بحث توسعه بسترهای لازم در برنامه شاد و ارائه خدمات اینترنتی به صرفه برای خانواده‌ها وجود ندارد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه