اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی:

ظرفیت فرودگاه های کشور به 100 میلیون مسافر در سال می رسد/ کنارگذر شرق اصفهان گره ترافیکی در مرکز کشور را از بین می برد

ظرفیت فرودگاه های کشور به 100 میلیون مسافر در سال می رسد/ کنارگذر شرق اصفهان گره ترافیکی در مرکز کشور را از بین می برد
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حجم آزادراه های کشور تا پایان دولت از 2100 کیلومتر آزادراه به حدود 3200 کیلومتر خواهد رسید، گفت: امروز قطعه مهم و استراتژیک آن در اصفهان اقتتاح می شود؛ این قطعه آزادراه در حدود 100 کیلومتر است که گره ترافیکی و صرف سوخت را از بین می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از پروژه آزادراه شرق اصفهان که به صورت وبینار با حضور رئیس جمهور برگزارشد، اظهار کرد: حجم و نوع و تعدد پروژه های عمرانی در سطح کشور به صورت گسترده فعال است و ما برای توسعه شاخص های حمل و نقل قدم های بزرگی برداشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه حجم آزادراه های کشور تا پایان دولت  از 2100 کیلومتر آزادراه به حدود 3200 کیلومتر خواهدرسید، گفت: امروز قطعه مهم و استراتژیک آن در اصفهان اقتتاح می شود؛ این قطعه آزادراه در حدود 100 کیلومتر است که گره ترافیکی و صرف سوخت را از بین می برد.

,

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در هر جا ترافیک خودروهای ما از 220 خودرو اضافه شود اقدام به احداث باند می کنیم، گفت: طول جاده های ما از 12 هزار کیلومتر در دولت یازدهم به 18 هزار کیلومتر رسیده است.

,

وی با بیان اینکه ظرفیت فرودگاه های کشور را از 57 میلیون مسافر به 75 میلیون مسافر رسانده ایم، گفت: با توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ظرفیت مسافر کشور به 100 میلیون نفر می رسد.

,

اسلامی با بیان اینکه حجم روت های عبوری در کشوری گسترش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: این امر با توسعه زیرساخت های فرودگاه ها، احداث ترمینال های بین المللی و توسعه فضاهای جانبی صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه