اخبار داغ

هانی زاده:

مشکلات اقتصادی داخل با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بومی حل می شود

مشکلات اقتصادی داخل با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بومی حل می شود
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آنچیزی که امروز مسلم است دولتمردان و مسئولین جمهوری اسلامی باید مسئله مقاومت، تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بومی در دستور کار بگذارند و وعده های غیر عملیاتی به مردم ندهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به مطرح شدن مذاکره با آمریکا توسط برخی از مسئولین گفت: جمهوری اسلامی ایران تجربه تلخی در تعامل با دولت مردان آمریکا دارد و زمانی که توافق برجام در دوره باراک اوباما به تصویب رسید و توافق صورت گرفت در همان زمان تحریم های ظالمانه در زمان همان رئیس جمهور علیه ایران اعمال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: با پیروزی ترامپ در انتخابات گذشته آمریکا شاهد خروج آمریکائی ها از برجام بودیم که پس از آن شاهد تحریم های ظالمانه تر بودیم به گونه ای که شاهد بودیم نسبت به پایین ترین سطح مقامات جمهوری اسلامی ایران تحریم اعمال شد و تا به امروز این تحریم ها ادامه دارد.

,

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به جنایت های آمریکائی ها در طول انقلاب بیان کرد: رفتارهای آمریکا در طی این چهل سال نشان داده که دشمنی آمریکا یک دشمنی نهادینه شده و ریشه دار است و تفاوتی میان بایدن نامزد حزب دموکرات و ترامپ رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا وجود ندارد.

,

وی افزود: آنچیزی که امروز مسلم است دولتمردان و مسئولین جمهوری اسلامی باید مسئله مقاومت، تکیه بر اقتصاد مقاومتی و بومی را در دستور کار بگذارند و وعده های غیر عملیاتی به مردم ندهند.

,

هانی زاده با اشاره به وعده های اجرایی نشده در مورد برجام گفت: در زمان اجرایی شدن برجام اعلام شد که تمام تحریم ها برطرف خواهد شد اما امروز پس از گذشت چند سال شاهد برعکس بودن آن وعده هستیم و با خروج آمریکائی ها از برجام شاهد تحریم های ظالمانه تر بودیم و امروز برخی از تحریم ها همچون تحریم دارویی مشکلاتی جدی برای کشور و مردم ایجاد کرده است.

,

وی با بیان اینکه اگر جوبایدن حسن نیت داشته باشد باید تمام تحریم های ظالمانه علیه ایران را به طور یکجا بردارد و مطالبات ایران را پرداخت کند،افزود: در آن صورت می توان یک سیاست جدید در مورد جوبایدن اعمال کرد.

,

کارشناس مسائل غرب آسیا ادامه داد: پیش بینی می شود با ورود جوبایدن به کاخ سفید برای رفع تحریم ها پیش شرط های جدیدی وضع کند و این پیش شرط ها مسئله توان دفاعی جمهوری اسلامی، نفوذ ایران در منطقه و مسئله مقاومت است.

,

وی تأکید کرد: این مسائل چیزی است که در گذشته هم توسط روسای جمهور آمریکا بارها مطرح کرده بودند و قطعا جمهوری اسلامی ایران زیر بار زور و شرط های آنها نخواهد رفت.

,

هانی زاده در پایان خاطر نشان کرد: مسئله توجه دادن مردم به مسائل خارجی و انتخابات آمریکا مشکلات اقتصادی داخل را حل نمی کند و مسئولین نباید چشمشان به خارج از کشور باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه