اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه چگنی:

نقش بسیج در مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده است/ اجرای۲۰ برنامه در هفته بسیج

نقش بسیج در مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده است/ اجرای۲۰ برنامه در هفته بسیج
سرهنگ علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه چگنی با اشاره به اجرای بیش از 20 برنامه در هفته بسیج گفت: نقش بسیج در مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمد علیزاده در گفت‌وگو با سفیر افلاک ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در چهل و یکمین سال تشکیل خود توانسته نقش‌های مختلفی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مذهبی ایفا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: ایران اسلامی این روزها نیازمند یک حرکت جهادی از سوی فرزندانش می‌باشد تا هم توانمندی خود را برای مقابله با ویروس کرونا به اثبات برساند و هم مقابل توطئه‌های دشمن بایستد.

,

فرمانده سپاه ناحیه چگنی با اشاره به اینکه بسیجیان باید در دو بُعد خدمت به مردم و امیدآفرینی به جامعه تلاش کنند، عنوان کرد: شعار محوری هفته بسیج سال ۹۹ با عنوان «بسیج پیشرو، خدمت و امیدآفرین»، مسیر را برای بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت مشخص می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) شجره طیبه بسیج در انقلاب اسلامی را با نگاهی برای تداوم انقلاب اسلامی و نقش نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند، تصریح کرد: در بحبوحه‌های اول انقلاب امام خمینی(ره) این ابتکار بزرگ را عنوان کردند که اگر بخواهیم انقلاب استمرار داشته باشد باید از جنس مردم برای دفاع از انقلاب تشکیلاتی راه‌اندازی شود و بسیج مستضعفین در ۵ آذرماه تشکیل شد.

,

علیزاده گفت: امروز نقش بسیجیان در سرتاسر کشور و همچنین بسیجیان شهرستان چگنی در بحث مبارزه با ویروس کرونا بسیار سازنده است.

,

وی با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ برنامه در هفته بسیج بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و… ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در چگنی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه