اخبار داغ

رئیس بیمارستان کلاله خبر داد؛

12 نفر از کادر درمان بیمارستان کلاله به کرونا مبتلا شدند

12 نفر از کادر درمان بیمارستان کلاله به کرونا مبتلا شدند
بابک عرب از ابتلاء 12 پزشک و متخصص بیهوشی شهرستان کلاله به کرونا، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بابک عرب، رئیس بیمارستان کلاله در گفتگو با گلستان ما از وضعیت بسیار بحرانی شیوع کرونا در شهرستان کلاله، خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

وی افزود: وضعیت استان گلستان قرمز و وضعیت کلاله حتی فراتر از آن و شرایط بیماران و درمانگران بسیار سخت و دشوار است،

,

وی در خصوص وضعیت پرسنل درمانی در شهرستان هم گفت: فقط در دو هفته اخیر حدود 10 پزشک عمومی در مرکز بهداشت و بیمارستان دچار بیماری شده‌اند و از 3 متخصص بیهوشی بیمارستان هم 2 نفر به کرونا مبتلا شدند.

,

عرب در خصوص وضعیت ابتلاء کرونا در شرق گلستان گفت: بطور کلی میزان انتقال بیماری و شدت آن بالا رفته و میانگین سنی هم پایین آمده، یعنی برخلاف ماهای ابتدایی اکنون موارد شدید و منجر به فوت در بین میانسالان افزایش یافته است.

,

رئیس بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) در خصوص علت گستردگی این شیوع در منطقه هم تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان حضور در اجتماعات بخصوص در فضاهای بسته پرخطرترین فعالیت در دوران پاندمی است.

,

وی ادامه داد: مردم منطقه باید از حضور در هر تجمعی اکیدا خودداری نمایند. حضور در تجمعات حتی با رعایت فاصله اجتماعی و ماسک ، میزان خطر ابتلا را بشکل چشمگیری افزایش می دهد.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کلاله اضافه کرد: اگر برگزاری مراسمی را می توان به تاخیر انداخت، حتما به زمان دیگری موکول شود، در غیر اینصورت با تعداد بسیار محدود و در فضای باز و در کوتاهترین مدت ممکن برگزار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه