اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) خبرداد؛

اجرای بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان اصفهان/ یک هزار و 150 واحد مسکونی برای محرومان در استان ساخته می شود

اجرای بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان اصفهان/ یک هزار و 150 واحد مسکونی برای محرومان در استان ساخته می شود
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت هفته بسیج قبل و حین این هفته برگزار می شود، گفت: در طول هفته بسیج نزدیک به دو هزار برنامه در سطح نواحی و پایگاه های بسیج استان اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج یکی از یادگارهای ماندگار امام است که در طول ۴۲ ساله انقلاب منشا خیرات و برکات بوده که می توانیم در شرایط و برهه های مختلف انقلاب می توانیم ان ها را عنوان کنیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره  نقش بسیج در استقرار نظام اسلامی، مقابله با گروهک ها و ایجاد امنیت پایدار و حضور مقتدرانه در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: شاهد این مدعا این است که از ۲۳ هزار شهید اصفهان نیمی از آن ها بسیجی هستند.

,

وی افزود: بعد از آن بسیج در سازندگی و اقداماتی که در مقابله با جنگ نرم دشمن نقش آفرینی کرد و این یک مدال افتخار بر سینه بسیجیان است؛ هفته بسیج موقعیتی است که بتوانیم بخشی از اقدامات بسیج را بازگو کنیم تا قدرت قلبی برای آن ها باشد.

,

فدا با بیان اینکه برنامه های بسیج قبل و حین هفته برگزار می شود، عنوان کرد: تبلیغات عمومی و فضا سازی میدانی با شعار «بسیج پیشرو خدمت، امید آفرین است»، اجرا شده و در طول هفته بسیج نزدیک به دو هزار برنامه در استان در سطح نواحی و پایگاه ها اجرا خواهد شد.

,

اعزام ۲۲ تیم بهداشتی به مناطق کم برخوردار استان

, اعزام ۲۲ تیم بهداشتی به مناطق کم برخوردار استان, اعزام ۲۲ تیم بهداشتی به مناطق کم برخوردار استان,

مجتبی فدا با بیان اینکه اولین روز هفته بسیج با روز «بسیج، سلامت و معنویت» نامگذاری شده است، گفت: فردا ۲۲ تیم بهداشتی به مناطق کم برخوردار استان اعزام می شوند و همچنین با توجه به درخواست و نیاز سازمان انتقال خون و نیاز خونی با انتقال خون تفاهم نامه ای با بسیج بانوان انجام و پویش نذر خون «هر خانه یک‌پایگاه خون» انجام می شود.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان گفت: روز شنبه که با عنوان «بسیج فرزند مسجد خادم مردم» است؛ تقویت هزار حافظ سلامت که با همکاری تمام دستگاه ها به ویژه دستگاه هایی که در مسجد نقش ویژه دارند، انجام می شود

,

فدا گفت: این قرارگاه در توجیح مردم، بیماری یابی، جدا کردن بیماران زمینه ای، قرنطینه، انتقال بیمارای به مراکز و قطع زنجیره بیماری نقش ایفا می کند.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان با بیان اینکه روز شنبه به صورت مجازی آیین تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان برنامه ریزی شده است، ادامه داد: روز یکشنبه که با نام «بسیج مبتکر حل مسائل است» نام گذاری شده است؛ یکی از نقاط قوت بسیج اقشار بسیج است و «پویش لبخند رضایت» که شامل خدمات عمومی به دانش آموزان نیازمند است نیز در این روز انجام می شود.

,

شرکت 2 هزار نفر در راهیان نور مجازی اصفهان

, شرکت 2 هزار نفر در راهیان نور مجازی اصفهان, شرکت 2 هزار نفر در راهیان نور مجازی اصفهان,

مجتبی فدا گفت: با توجه به شرایط کرونا افتتاحیه راهیان نور به صورت مجازی به عنوان اولین استان و اولین بار افتتاح خواهد شد که راویان در مناطق حضور پیدا می کنند و دو هزار نفر در این برنامه به صورت واحد شرکت خواهند داشت.

,

اجرای۵۰۰ گروه سرود بسیج در مناطق مختلف استان

, اجرای۵۰۰ گروه سرود بسیج در مناطق مختلف استان, اجرای۵۰۰ گروه سرود بسیج در مناطق مختلف استان,

وی گفت: در روز دوشنبه که با نام «بسیج الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی» نام گداری شده، افتتاح ۵۳ پروژه محرومیت زدایی انجام خواهد شد و روز سه شنبه که «بسیج ولایی و تمدن ساز» نام گذاری شده ۵۰۰ گروه سرود در مناطق مختلف اجرا خواهند داشت و مرحله چهارم کمک مومنانه که توزیع یکصد هزار بسته معیشتی است اجرا خواهد شد.

,

ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومین در استان

, ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومین در استان, ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومین در استان,

فدا با اشاره به اینکه با تفاهم نامه ای که بسیج سازندگی با کمیته امداد داشته، ساخت ۱۱۵۰ واحد مسکونی برای محرومین در دستور کار است، خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه که «بسیج نیروی مقاومت ایران» نامگذاری شده رونمایی از وب سایت ایام الله است و همچنین توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه برای نیازمندان و ارتباط تصویری استاندار با دستگاه های مختلف و تقدیر از بسیجان دستگاه ها که به صورت مجازی برگزار می شود.

,

مجتبی فدا گفت: روز پنجشنبه «بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری» نام گذاری شده که تجدید با آرمان های شهدا و عطر افشانی قبور شهدا است؛ در طول هفته جلساتی مختلفی به صورت ویبنار برگزار خواهد شد و مسابقاتی در نطر گرفته شد و توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب و قرائت زیارت آل یاسین و دعای هفتم صحیفه سجادیه در عصر جمعه در بیمارستان صحرایی آیت الله صدوقی و شیفت ایثار نیز توسط کارگران بسیجی برگزار می شود.

,

وی گفت: با توجه به اینکه قصد داریم دومین مرحله کنگره ۲۳ هزار شهید استان را برگزار کنیم؛ ۱۶ هزار البوم که نیازمند زندگی نانه، خاطرات عکس و وسایل استان است توسط سپاه و بسیج داشن اموزی بین دانش اموزان توزیع خواهد شد که نسبت به ثبت و ضبط اقدام بکنند..

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان تشکیل میز خدمت و توزیع ۷۰ هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم را نیز یکی از برنامه ها در این هفته برشمرد و ادامه داد: امیدواریم این خدمات موجب رضایت خداوند قرار گیرد.

,

وی عنوان کرد: اگر امروز می بینیم کشورها در بیماری کرونا موفق بودند این هست که مردم را توانمد و هوشیار کردند؛ تعطیلی و ایجاد محدودیت ها خوب است اما تنها راه کار نیست و شرایط اقتصادی مردم را نمی شود نادیده گرفت.

,

یک میلیون و ۷۰۰ هزار خانواده در اصفهان به همت بسیج عربالگری شده اند

, یک میلیون و ۷۰۰ هزار خانواده در اصفهان به همت بسیج عربالگری شده اند, یک میلیون و ۷۰۰ هزار خانواده در اصفهان به همت بسیج عربالگری شده اند,

فدا با اشاره به اینکه کشورهای موفق ویروس را حبس کردند و طرفیت انتقال و گسترش و جابجایی بیماران را محدود کردند، گفت: قرارگاه حافطان سلامت کار دامنه داری است و فرایند طولانی مدت است؛ بخشی از اطلاعات خانواده ها ثبت شده است و در طرح غربالگری استان اصفهان خیلی خوب عمل کرد در زمینه غربالگری یک میلیون و ۷۰۰ هزار خانواده عربالگری شده است.

,

فدا با اشاره به اقدامات در قرارگاه حافطان سلامت گفت: با قرنطینه و ضدعفونی بهداشتی و اجرای دستورالعمل ها و زدن ماسک این زنجیره قطع می شود و کمک های مومنانه نیز در این مدت ادامه خواهد یافت.

,

تشکیل چهار هزار تیم دو نفره برای مقابله با کرونا در اصفهان

, تشکیل چهار هزار تیم دو نفره برای مقابله با کرونا در اصفهان, تشکیل چهار هزار تیم دو نفره برای مقابله با کرونا در اصفهان,

وی افزود: در مرحله اول چهار هزار تیم دو نفره خواهر و برادر تشکیل شده و مناطق حاد در این بیماری در اولویت کار است؛ در مرحله اول نزدیک به ۸ هزار نفر درگیر این پروزه هستند که با محوریت دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خواهند کرد،

,

فدا گفت: ۱۴۰ نفر از بسیج طلاب در مراکز درمانی به صورت داوطلب حصور دارند و در دفن اموات و فوتی ها کرونا بسیج طلاب حضور فعالی داشته و به همین دلیل تا کنون در استان هیچ فوتی بدون لحاظ شرایط شرعی دفن نشده است.

,

وی افزود: در حالی که بسیج از گذشته در مبارزه قاچاق کالا فعال بوده، اما در دو سه ماه اخیر این کار شدت گرفته و نزدیک ۵۰ انبار از کالاهای اساسی قاچاق که با هماهنگی دستگاه های مربوطه کشف شده است؛ در کنترل قیمت ها همکاری با اتاق اصناف و صمت داشته و وطیفه ایجابی و توجیهی داشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه