اخبار داغ

در نشست کار گروه استانی پویش لبخند رضایت مطرح شد؛

مهم ترین هدف پویش لبخند رضایت نهادینه سازی فرهنگ انفاق است/ بسیج فرصتی برای آموزش و پرورش است

مهم ترین هدف پویش لبخند رضایت نهادینه سازی فرهنگ انفاق است/ بسیج فرصتی برای آموزش و پرورش است
محمد علیرضایی مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت:نهادینه سازی فرهنگ غنی انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند مهمترین هدف پویش لبخند رضایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، صبح امروز محمد علیرضایی مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان در نشست کار گروه استانی پویش لبخند رضایت با اشاره به اجرای این پویش در استان از مهر ماه سال جاری گفت:نهادینه سازی فرهنگ غنی انفاق و کمک به دانش آموزان نیازمند مهمترین هدف پویش لبخند رضایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

علیرضائی با اشاره به نمایش جلوه های ویژه ایثارگری و فداکاری توسط معلمان در شرایط شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: جلوه های ویژه معلمی و مجاهدت و فداکاری فرهنگیان در شرایط فعلی برای همیشه در  تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

,

وی به ابتکارات و نوآوری فرهنگیان در شرایط شیوع کووید ۱۹ اشاره کرد و افزود: فرهنگیان کرمانی علاوه بر انجام رسالت معلمی در قالب کمک های مومنانه برای دانش آموزان نیازمند خود گوشی هوشمند همراه، لوازم التحریر، دستگاه تلویزیون و بسته های غذایی نیز تهیه کردند.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان با اشاره به اجرای پویش لبخند رضایت در مدارس استان از مهر ماه سال جاری گفت: ایجاد یک نهضت همگانی مستمر برای کمک به جامعه معلمان و دستگاه آموزش و پرورش برای اجرای بهینه برنامه ها و فعالیت‌های پرورشی و آموزشی در دوران کرونا و همچنین مقابله و ترمیم زیان‌های ایجاد شده از جمله اهداف پویش لبخند رضایت است.

,

وی عنوان کرد: با توجه به تبیین و تبلیغ گسترده و مستمر مجاهدت‌های بی وقفه و شبانه روزی معلمان در شرایط کرونا باید با روش‌های ابتکاری از معلمان تشکر عملی صورت گیرد.

,

علیرضایی ادامه داد:  مردم محوری( مشارکت و رضایت حداکثری)، ابتکار و نوآوری،  شناسایی معلمان الگو و معرفی آنان به جامعه و شناخت نیازهای اساسی دانش آموزان و رفع این نیاز ها را از مهمترین محور های پویش لبخند رضایت است.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان کرمان با بیان اینکه تربیت انسان در طراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رسالت آموزش و پرورش است خاطر نشان کرد: برای تربیت نسلی کارآمد و متعهد در کنار آموزش و پرورش هستند.

,

بسیج فرصتی برای آموزش و پرورش است

, بسیج فرصتی برای آموزش و پرورش است,

در ادامه احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پروزش استان کرمان  در جلسه ستاد استانی پویش لبخند رضایت گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های جامعه اسلام احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر است تا روحیه تعاون و همبستگی اجتماعی میان مردم ایجاد شود.

,

وی ادامه داد: راه اندازی شبکه شاد فرصت بسیار خوبی برای نظام است چرا که می توان از این طریق آموزش را انجام دهیم و اگر این فضا نقد می شود مطمئنا به دلیل نبود زیر ساخت ها است.

,

اسکندی نسب عنوان کرد: اکنون دغدغه مجموعه ی آموزش و پرورش،  آموزش دانش آموزان است و بسیج می تواند در این مسیر کمک دهنده باشد.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: تعاملی که اکنون در مجموعه سپاه می بینیم مثال زدنی و فرصتی برای آموزش و پرورش است.

,

وی ادامه داد: بسیج فرصت و ظرفیتی است تا بتوانیم جریان آموزش دانش آموزان را پیش ببریم.

,

پیگیری آموزش توسط بیش از ۵ هزار معلم به صورت افتخاری در مناطق محروم

, پیگیری آموزش توسط بیش از ۵ هزار معلم به صورت افتخاری در مناطق محروم,

احمد اسکندری نسب با اشاره به جلوه های ویژه معلمی در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: بیش از ۵ هزار معلمی کرمانی با توجه به تعطیلی آموزش حضوری در استان روند یادگیری دانش آموزان خود را به صورت حضوری با رعایت پروتکا های بهداشتی و رضایت والدین در مناطق محروم و دور دست استان پیگیری کردند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: دغدغه امروز ما همچنان تربیت و آموزش بچه ها است چنانچه که در سند تحول بنیادین معلم را  عامل اصلی تربیت دانش آموزان معرفی کرده است.

,

وی با اشاره به توزیع بسته های یادگیری و درسنامه های آموزشی بین دانش آموزانی که به ابزار های هوشمند دسترسی ندارند خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلی آموزش حضوری بسیاری از معلمان فداکار کرمانی کلاس های درس خود را در حیاط منزل یا فضای آزاد پیگیری کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه